Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Bullmastiff gek
#1223264
Hoi,,

Een vraagje, de laatste keren dat ik Kivo heb gehaald, viel mij al op dat de kleur anders was, dan normaal.. meer bruinig!
En het was niet de vis, want die heb ik ook , die is kwa kleur niet echt verandert!

En ik voer nu al een aantal jaren Kivo, en wat dus erg opvalt is dat zowel Mack, als Nu ook Kay,,, veeel meer poep produceert dan dat ze ooit gedaan hebben.
Normaal poepen ze twee maal per dag ofzo, maar nu zitten ze beide minstens drie keer per wandelbeurt,, en heb gisteren twee hoopjes uit de tuin geschept.
En vanochtend heb ik Kay uitgelaten, hij heeft twee maal een flinke drol geproduceerd, en nog geen 10 minuten later poept ie twee maal in de tuin!!
Vanmiddag weer twee maal in de tuin, en twee maal tijdens de wandelbeurt. Het is trouwens niet zo, dat het dunner is, het zijn wel stevige drollen,, maar de kleur is wel anders dan normaal!




Ik vraag me af , of er nog meer mensen zijn die dit onlangs hebben ervaren, en ik vraag me af, of het misschien aan het feit ligt dat er om een of andere rede minder bot inzit,, normaal zie ik in de Kivo ook meer wit!

Ik heb nu maar Carnibest gehaald, en Naturis,, want Kivo doe ik voorlopig even niet!!
Ik moet elke wandelbeurt met minstens vier tot vijf poepzakken over straat!!! PFFFT
_________________
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1223286
er is iets veranderd ja, volgens mij wel...
je ziet ook veel meer orgaan er tussen zitten, het bot is wat grotere stukken geworden en ik vindt het natter..
maar wat ik vindt is niet zo belangrijk, belangrijker is wat m'n honden ervan vinden en dus heb ik voor jodokus 2 weken geleden in veldhoven 48 kilo gehaald-----alle 3 moeten ze het niet...
juist zo makkelijk voor tussendoor dagen als er weinig tijd is om te barfen..
#1223287
Ik heb begrepen via via, dat vanwege de grote vraag, er steeds meer compleet word aangeleverd,.
Blijkbaar is dit niet helemaal korrekt, want nu blijkt dat er toch iets verandert is, namelijk meer rund.
 
Laatst gewijzigd door Bullmastiff gek op za 04 apr 2009, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door millyckk
#1223595
[quote="roos79"]
Dit is het nadeel, als het waar is, van een klein bedrijf wat groeit  :(
[/quote]
Heb een tijdje geleden van hemzelf gehoord dat er nieuwe machines aangeschaft zouden worden: weet niet of dat ermee te maken heeft? ( overgangsfase)
Vond wel dat hij  me zeer correct te woord stond en alle vragen uitgebreid beantwoordde.
Hier merk ik geen verschil wat ontlasting betreft, wel zie ik  dat de maling grover is. Diverse vleessoorten zijn beter te herkennen en de stukjes bot zijn ook groter. Zelf vind ik dat wel een voordeel.
Maar het hemzelf vragen is idd.de kortste klap!
Door Koori
#1223649
[quote="Bullmastiff gek"]
Ik heb begrepen via via, dat vanwege de grote vraag, er steeds meer compleet word aangeleverd, aan de stickers schijn je te kunnen zien, welke zelf gemaakt zijn, en welke zijn ingekocht,, ik hoop niet dat dit waar is,,  

[/quote]

Dit vind ik dus een duidelijke manier van schrijven die van toepassing is op een onderwerp uit de bar.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,54547.0.html

Voor de rest heb ik geen Kivo, dus kan er niet over mee praten. Maar deze zin trof me, vandaar deze reactie
Door millyckk
#1223656
[quote="roos79"]
@ milik:  heb je nog nagevraagt mbt de granen ?
[/quote]
Nee, nog niet aan hemzelf, maar op de doos heb ik gevonden dat er rijst inzit, geen granen.
Kan best zijn dat er wat is veranderd hoor, maar ik vind het  wel zo elegant om het hem dan zelf te vragen.
Ik sluit me dan ook bij Koori aan.
#1223844
Heb al een reaktie gehad van Cor, hij heeft nog een reaktie gehad, mbt de ontlasting, en hij meld dat er de laatste tijd meer rund inzit,
Dus ze gaan er wat aan doen, hij gaat weer iets meer kip gebruiken!
De volgende zending, gaan we het weer proberen!
#1223847
[quote="Koori"]
Dit vind ik dus een duidelijke manier van schrijven die van toepassing is op een onderwerp uit de bar.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,54547.0.html

Voor de rest heb ik geen Kivo, dus kan er niet over mee praten. Maar deze zin trof me, vandaar deze reactie

[/quote]

Hier heb je misschien wel een puntje, heb het zo niet bedoeld heb alleen geschreven wat iemand mij vertelde!
Ik zal het wel even weghalen, is wel zo netjes.
Laatst gewijzigd door Bullmastiff gek op za 04 apr 2009, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Koori
#1223884
hoi, ik wilde jou ook niet aanvallen hoor, maar het omschreef eigenlijk waar
een topic in de bar over ging, en dat trof me.
Je hebt het nu zelf rechtgezet, ook doordat je rechtstreeks contact met de leverancier
hebt gehad.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1223901
[quote="Koori"]
hoi, ik wilde jou ook niet aanvallen hoor, maar het omschreef eigenlijk waar
een topic in de bar over ging, en dat trof me.
Je hebt het nu zelf rechtgezet, ook doordat je rechtstreeks contact met de leverancier
hebt gehad.
[/quote]

Volgens mij ging het in de bar over smaad en laster. En hoewel ik ook meer van de aanwijsbare bronnen ben (in dit geval heel simpel..iemand op het Hondenforum schreef....waar dan meteen een waarde-oordeel aan te verbinden is) dan de "via via" berichten vind ik dit nu niet onder negatieve uitlatingen vallen die daar besproken zijn. Iemand mag best zeggen dat hij/zij iets gehoord heeft om uit te fioleren of er iets van waarheid inzit. Anders zou het zijn als er ten onrechte harde beschuldigingen worden geuit als zijnde feiten en die de betreffende fabrikant schade kunnen berokkenen. Dan zou je bezig zijn zoals in het bartopic besproken wordt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door