Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door deja
#1223625
Ik had nog een vraagje:
Ik heb morgenavond parelhoenkarkas op het menu staan is dat nou bot/vlees of moet ik de helft van de grammen parelhoen en de andere helft spiervlees geven, ik vind ze nogal kaal ze zijn van Herby.
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#1223658
Als je van mening ben dat ze weinig bevleesd zijn, dan gewoon wat spiervlees erbij geven, ik vind dat je beter bij twijfel wat royaler kan zijn met het spiervlees , je doggy zal je er dankbaar voorzijn, anders heb je kans dat hij/zij moeilijk af gaat de volgende dag.....
Door Huskymeisje
#1223862
Ik heb ook altijd de parelhoenkarkassen van Herby en ik geef er altijd spiervlees bij. Anders hebben ze de volgende dag krijtpoep.
Gebruikersavatar
Door pike
#1223932
deja schreef: Ik had nog een vraagje:
Ik heb morgenavond parelhoenkarkas op het menu staan is dat nou bot/vlees of moet ik de helft van de grammen parelhoen en de andere helft spiervlees geven, ik vind ze nogal kaal ze zijn van Herby.
Het is geen bot en het is ook geen vlees, het is vleesbot. Ik reken ze tot de 50/50 vleesbotten en er gaat dus altijd ofwel spiervlees ofwel orgaanvlees bij.  ;)
Door Butch
#1223944
Ik heb ze ook van Herby en ik geef het altijd zonder iets erbij 's morgens. 'S avonds krijgen ze dan vlees (of pens of vis of orgaan) en groente en wat kleine dingetjes. Maar enkel die parelhoen is dus gewoon zijn ontbijt.

Probeer het gewoon uit, als de ontlasting te dik wordt, doe je er vlees bij.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1223962
ik vind ze juist altijd redelijk bevleesd  :-\ , alleen de borstfilet is eraf maar de poten zitten er bij mij altijd nog aan.
Door *Natasja*
#1223967
*Dorothea* schreef: ik vind ze juist altijd redelijk bevleesd  :-\ , alleen de borstfilet is eraf maar de poten zitten er bij mij altijd nog aan.
Ja, ik vind ze ook altijd goed bevleesd hoor. Toen Beau nog 2 x daags een maaltijd kreeg, kreeg hij de parelhoenkarkassen altijd zonder spier- of orgaanvlees erbij.
Gebruikersavatar
Door nova
#1224253
*Dorothea* schreef: ik vind ze juist altijd redelijk bevleesd  :-\ , alleen de borstfilet is eraf maar de poten zitten er bij mij altijd nog aan.
helemaal mee eens, zelf de vleugels zitten eraan  :)
Door Suri&Bohdi
#1225062
Die van dogshape hebben ook vlees genoeg, de enige karkassen
waar hier vlees bij moet zijn die vd haas daar zit echt geen grammetje meer op...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door