Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door mmj
#1218224
ik lees veel over herby
nu heb ik een vraagje zijn de pakken vlees een beetje plat of zijn het van die ongelijke pakken
en als ik herby vlees wilgaan voeren hoeveel bottenmix moet ik dan geven bij een jack russel van 6 kg
ik voer nu nog haaks barf maar vindt dat behoorlijk duur
Door Nynke
#1218233
de pakken zijn meestal redelijk vierkant of langwerpig, behalve als je karkasjes o.i.d. bestelt  :) :) 

waarom botmix ? kan je hond geen hele botten eten ?
Door mmj
#1218247
ik geef hemu wel een een lamsrib van ic laat die mooi liggen
daarom botmix
Door Nynke
#1218326
[quote="danielle1980"]
waar is de site ook alweer :-[
[/quote]

welke site ?? Herby ??  www.herbyvers.nl  ;)
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1222962
hier geef ik de dames ( jack russells ) 150 gram :noa 5,7 kg en zeer aktief , loeka is een kilo zwaarder en zeer lui en krijgt de zelfde hoeveelheid.
nu moet ik wel zeggen dat ik noa op t oog vaak savonds nog wel eens 2 a 3 kippennekken geef of wat paardenafsnijdsels , ligt er aan wat voor actieve dag ze heeft  gehad :)
loeka krijgt 1 nekje voor de smaak :D
hier geef  ik ze smorgens na de wandeling hun hoofdmaaltijd ( 150 gram ;D) met groentes en 1 lepel kefir , de meesten geven de  maaltijd laat in de middag of savonds.
vaak geef ik mix 1 en 2 gemengd , of een mix gemengd met pens
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1222970
ik weet niet of je het goed kan zien , maar dit is loeka hongerig kijkend naar 2 kilo botmix die ontdooit om te proportioneren  ;D
Afbeelding
Door Mevroi Kruim
#1223154
[quote="lauraV"]
ik weet niet of je het goed kan zien , maar dit is loeka hongerig kijkend naar 2 kilo botmix die ontdooit om te proportioneren  ;D
Afbeelding
[/quote]

:o :o :o en dat kan jij zo laten staan  :o :o :o
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1223165
[quote="lauraV"]
ik weet niet of je het goed kan zien , maar dit is loeka hongerig kijkend naar 2 kilo botmix die ontdooit om te proportioneren  ;D
Afbeelding
[/quote]

Wat een braaf hondje. Hier zijn ze ook niet te beroerd om het bevroren op te vreten ;D
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1226654
ze heeft heel greetig 2 hapjes van het bevroren vlees genomen , maar vond het daarna toch wel errug koud  ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door