Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1223118
Vandaag m'n eerste pak kopvlees opengemaakt. En ik vroeg me af of dit normaal is..
Afbeelding
Afbeelding
Dit ene stuk ziet er zo vet uit. Is ook als je het doorknipt helemaal wit van binnen.
De rest is wel gewoon de kleur van rundvlees.
Kan ik dit gewoon geven als kopvlees of is dit voor de kliko?!
Door Lizzy
#1223127
Tja.... Wat zal ik zeggen.... Dit maakt normaalgesproken wel onderdeel uit van kopvlees, wat je hier vast houdt. Maar als al het kopvlees dat ik koop er ZO uit ziet en er geen stukken normaal vlees aan zit (aan alles wat je besteld hebt): dan zocht ik als de wiedewaai een andere leverancier. Je kunt dit te eten geven maar het heeft echt nul voedingswaarde.

Zo ziet mijn kopvlees eruit.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1223130
Dat is klinkklaar vet. Dat zit er hier ook altijd bij, maar hier kost dat kopvlees ook niks, dus ik zeur er niet over. Is het redelijk betaald dan zouden deze stukken er niet bij mogen zitten.

Betaald kopvlees ziet eruit zoals Lizzy het laat zien.
Door Lizzy
#1223135
Even tussen haakjes: bij mij zitten er ook wel eens stukken wit vet/spul aan hoor, maar er zit dus ook echt vlees aan (zoals je ziet) en dat is wat je moet hebben. Het kan zijn dat alleen dit verpakking-kje er zo uit ziet maar als dat niet zo is: dan zou ik echt een andere leverancier zoeken....
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1223229
Het is een deel van de kilo die ik nu heb ontdooid. De rest ziet er wat beter uit. Bij de volgende kilo kijken hoe die is en anders zoek ik inderdaad een ander :) Maar ik kan het dan het beste in kleine hoeveelheden geven dat vet denk ik?!
Door Nynke
#1223374
ik wist ook niet beter dan dat het er zo uitziet als op jouw foto's Marije  :-X :-\ 
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1223390
Nynke F schreef: ik wist ook niet beter dan dat het er zo uitziet als op jouw foto's Marije  :-X :-\ 
:-X :-\  oepz
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1223392
Ik vond het er zo vies uitzien en dacht das vast niet normaal  :) Maar volgens mij heb jij dezelfde leverancier als ik Nynke  ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1223430
MarijeEnBoomer schreef: Het is een deel van de kilo die ik nu heb ontdooid. De rest ziet er wat beter uit. Bij de volgende kilo kijken hoe die is en anders zoek ik inderdaad een ander :) Maar ik kan het dan het beste in kleine hoeveelheden geven dat vet denk ik?!
Hier krijgt alleen eeuwig skinny Jane een paar stukjes van dat vet erbij en de rest is voor de kliko.
Door Marije
#1223432
Ik ken alleen het kopvlees zoals Lizzy  ??? En denk dat ik dezelfde leverancier als Marije (naamgenoot) heb
Door millyckk
#1223436
Nynke F schreef: ik wist ook niet beter dan dat het er zo uitziet als op jouw foto's Marije  :-X :-\ 
Ik ook niet :-X
Door willzo
#1223449
Nynke F schreef: ik wist ook niet beter dan dat het er zo uitziet als op jouw foto's Marije  :-X :-\ 
Precies, ik ook. Daarom wil ik ook geen kopvlees meer.  :(
Door Nynke
#1223479
willzo schreef: Precies, ik ook. Daarom wil ik ook geen kopvlees meer.  :(

mijn hondjes liggen er wel lekker op te kauwen, maar ze krijgen het niet te vaak  ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door