Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Esther11
#1222506
Bij  mijn hond is vandaag tijdens de castratie (hij had een niet ingedaald balletje) nier kanker ontdekt.
Nu heb ik de medische bieb al dat stuk gelezen van Lizzy over voeren bij nierproblemen zou ik dit ook kunnen toepassen bij kanker zodat hij nog langeer bij ons kan blijven. Want medisch is er niets aan te doen.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1222531
Hemeltje...wat een slecht nieuws...
Hier geen ervaring met nierkanker, maar desalniettemin wel veel sterkte met je mannetje!  :-*
Hopelijk kan je nog lang van hem genieten.
Door Lizzy
#1222536
Sjeetje, wat een enorme schok :'(. Hebben ze dat 'zomaar' ontdekt tijdens de operatie?

Je kunt zeker het nierdieet geven. Ik raad je verder aan om echt helemaal koolhydraat-vrij te voeren, om veel visolie te geven en om extra anti-oxidanten te geven (vitamine A, C en E).
Door *wendy*
#1222603
Ga je voor een betrekkelijk simpele operatie weg en kom je met zulk rot nieuws thuis.
Sterkte en hopenlijk kun je nog lang van hem genieten.
Door Anthraciet
#1222607
Jeetje wat een schok zal dat geweest zijn! :'(
Ik wens je ontzettend veel sterkte met dit slechte nieuws en hoop dat hij toch nog lang bij je mag zijn :bigarmhug:
Door Robian
#1222821
Wat een verschrikkelijk nieuws. Dat verwacht je ook als je een niet ingedaald balletje laat weghalen.
Sterkte. Ik hoop dat hij nog lang bij jullie mag blijven
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door