Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door per
#1219571
tja.half jaar geleden begonnen met barf.omdat skip epilepsie had.eerst naar de dokter gegaan.ik had ook gemeld dat ik dacht dat het aan z,n eten (brokkuh)lag.maar dit kon niet. volgens de dokter.de eerste week barfen kreeg skip een aanval.gewapend met de stecolidspuit er op af.maar dat was niet nodig want hij kwam zelf uit de aanval :-\ niet leuk zo,n aanval maar hij kwam zelf weer bij kennis.1-0 voor skip.dat was ook meteen z,n laatste aanval.pasgeleden apk van skip gedaan maar geen entingen gedaan.dat vonden ze dus een beetje vreemd bij de dierenarts.ik uitgelegd hoe ik dacht dat de vork in de steel zat.toen werden ze toch wel niewsgierig :)en wilden op de hoogte gehouden worden.haha 2-0 voor skip 8)
Door kojak
#1219610
-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1219620
Fijn dat het goed gaat :) Houwen zo! Krijgt je hond verder nog medicijnen?

Overigens heb ik in 5 jaar tijd nog nooit Stesolid nodig gehad om mijn hond uit een aanval te krijgen, is altijd nog vanzelf gegaan. (gelukkig)
Door per
#1219654
nee hij krijgt geen medicatie.wel geprobeert hoor .......maar dan was het de echte skip niet meer.en tja die stecolit.....hij kreeg clusters dus dat werdt erg link.hij en zij(ik heb er nog een)zijn trouwens een stuk vrolijker nu ze vers voer eten.met dank aan barfplaats.ik ben zelf trouwens ook wat kieskeuriger geworden met wat ik zelf eet en drink :P
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door