Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door mir
#1180191
Ik ga deze zomer met vakantie naar Belgie.  Akira is dan bijna een jaar en heeft drie pup inentingen gehad.  Moet ik hem voor die vakantie ook nog weer laten inenten?

Wie weet dit???
Door crutz
#1184871
pike schreef: Voor Belgie is alleen een rabies-enting verplicht + gezondheidsverklaring. ;)
gezondheidsverklaring :whistling: ga zo vaak de grens over en weer....dat zou mn da graag hebben dat ik die dan iedere keer kwam halen.... ;D
Door sandrra
#1184902
pike schreef: Voor Belgie is alleen een rabies-enting verplicht + gezondheidsverklaring. ;)
Je hebt geen aparte gezondheidsverklaring nodig.
Door ands
#1216536
Is afhankelijk van waar je o, België je op vakantie gaat. Niet in heel België is rabiës verplicht, enkel wanneer je in het Waalse gedeelte woont of naar toe gaat. In Vlaanderen waar ik woon is het niet nodig.

Voor België is vaccinatie van honden en katten verplicht ten zuiden van Samber en Maas en dieren die met hun eigenaars op campings verblijven.
bron: http://www.bcfi-vet.be/nl/texts/NRABOOL1AL2o.php
Gebruikersavatar
Door nova
#1217665
Men zal je ook in Belgenland niet snel vragen naar het prikken boekje enzo van jouw hond, totdat......
Gaat er wat fout , dan doen de Belgen knap moeilijk.
Ik zorg dat de verplichte vaccinaties gedaan worden bij mn honden , en neem geen risico
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1217783
nova schreef: Men zal je ook in Belgenland niet snel vragen naar het prikken boekje enzo van jouw hond, totdat......
Gaat er wat fout , dan doen de Belgen knap moeilijk.
Ik zorg dat de verplichte vaccinaties gedaan worden bij mn honden , en neem geen risico
Maak daar maar enkelvoud van ;), want er is in België maar 1 vaccinatie verplicht: rabies
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door