Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1216160
smurf gaat dus nu ook al uitproberen he, eten neerzetten - gaat ie erbij zitten en naar zijn bak kijken, niet eten dus..
haal ik het weg, geef ik het hem later op de dag weer- doet ie hetzelfde, of hij neemt 1 hapje en gaat ernaast liggen...
die kop van hem als ik het dan weer weghaal, ben benieuwd hoelang ie het vol gaat houden..
het is wat, 17 weken!!!!
Laatst gewijzigd door me and my boys op wo 25 mar 2009, 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nynke
#1216193
heb je nog garantie op hem  ??? ::) ::) ::) ::) ::)                                                            ;)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1216215
[quote="Lizzy"]
Oh oh ;D! Jou staat nog wat te wachten ;D!
[/quote]
ja, daar ben ik ook bang voor :-[
;D ;D ;D
maar die smoel van hem, dat kleine bekkie en dan die kraaloogjes die je dan aankijken........

zal even het contract nakijken of we hem nog kunnen ruilen, misschien een tegoedbon ;D ;D
Door Beppie1
#1216220
Haha..... oh gelukkig ik dacht dat ik alleen zo een smurf heb gehad........
Die deed het trouwens pas va 6 maanden, net voor ze de 1ste keer loops werd.... ::) 8)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1216423
;D ;D ;D
net zijn prak voor hem gezet, althans buiten dan, en ik stond binnen het spul gade te slaan....
hij ziet vinnie als zijn grote voorbeeld :-\ :-\ en ja dat is een ontzettende klier met eten...
gentle staat te kijken naar vin, die eet niet, dus smurf ook niet...
vin loopt naar de bak, gentle ook
vin likt eraan, gentle ook
vin gaat liggen, gentle ook...
schiet op zo!
heb gentle naar binnen gehaald en z'n eten neergezet, heeft een beetje pens op en heeft aan een haaskarkas zitten knagen.....
morgen weer een dag!
Door Beppie1
#1216432
Wat bij Aiji trouwens wel helpt is: Laat m klooien bij zn eten, en een van de mannen eet die bak wel leeg......Nou 1 keer, misschien2 keer en dan vreet ze als een bouwvakker.......

Nare pubers haha ;D
Door Ellen44
#1216447
hahaha wat een doerak...

Mijn Reu kijkt me ook aan als ik zijn eten neerzet...maar op het moment dat ik mijn teef bij hem laat dan gaat ie eten aols een gek...anders eet zij zijn bak leeg!

Heeft wel even geduurd.....maar nu weet hij wel beter....want op is op en dan moet hij wachten tot de volgende maaltijd. hihihih
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1216454
maak hier niet uit............
klinkt raar maar het is echt zo, gentle en vinnie intereseren zich niks als zimba staat te azen op hun bak, dan eet zimba het toch leeg????
Ja, het is niet te geloven hoor, maar ik heb hier een stelletje rondlopen!
Door tiny
#1216643
Dat riekt naar kopieergedrag. Gelijk de kop indrukken. Apart laten eten. En anders op marktplaats zetten, koop ik 'm ::) ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door