Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#1216076
zijn er hier mensen die verstand hebben van dit soort dingen? ik heb althans mijn partner een bult gevonden op mijn hond. het doet haar geen pijn. is zo'n 2 cm groot en als ze ligt zie je het zitten. het is niet zacht je kan het niet bewegen en zit aan haar ribbenkast kant... morgen moet ik sowieso naar de DA dus laat het even na kijken, maar zijn er mensen met ervaringen met een soort gelijk iets? het is een teef van 5,5 jaar geholpen en eet al heel lang kvv (voorheen barf) :-[
Laatst gewijzigd door lightning op vr 03 apr 2009, 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door JoNoMo
#1216085
Norah had een bult boven op haar rug en het leek een vetbult ook volgens de DA.
Maar ik vertrouwde het niet en heb een punctie laten doen daar kwam dus uit dat het niet goed was.
Ik heb het onder plaatselijke verdoving weg laten halen.
Dit was dus 4 jaar geleden
Door lightning
#1216143
ik hoop dat het zo iets is, maar kan me niet herrineren dat ze zich gestoten zou kunnen hebben, ben me suf aan het denken
Door lightning
#1217643
volgende week vrijdag laten we hem weghalen de bult. vond de Da het beste en opsturen om te kijken of het wel goed is of niet... we duimen hiero
Gebruikersavatar
Door nova
#1219727
[quote="lightning"]
volgende week vrijdag laten we hem weghalen de bult. vond de Da het beste en opsturen om te kijken of het wel goed is of niet... we duimen hiero
[/quote]

Zou ik zo een bult bij een van mijn honden aantreffen, dan werd die vast weggehaald.
ben niet zo gecharmeerd van bulten.
In het verleden al twee keer een bult laten weghalen, eenmaal ging het om talg, een ander maal ging het om een kalkknobbel .
Dus hier geen uitslagen om ongerust over te zijn  :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door