Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Anthraciet
#1215566
Ik heb het wel een paar keer gegeven, meer in de beginperiode. Nu geef ik alleen nog af en toe de botmixen van Herby, en dan voornamelijk aan de katten omdat die nog wel eens lastig willen doen met hele botten eten.

Maar op zich had ik er wel goede ervaringen mee. Het ging (zeker bij de honden) schoon op en ze deden het er prima op. De katten wilden het nog wel eens laten staan, maar dat doen ze met gewoon vlees ook wel eens ::)
Door Cindy de Wolf
#1216010
Ja ik geef dat, zeer goede ervaringen mee. Het is vrij grof gemalen, minstens zoals CB. Ze krijgen het bij mij 1 a 2 keer in de week afwisselend vleesmix 1 en 2. In 1 zit dan wel wat gemalen kipkarkas maar in 2 zit geen vleesbot.
Door Beppie1
#1216224
Hoe moet ik me dat voorstellen.
Ik kijk er wel eens naar, maar hoe wordt het gebruikt??

Als compleet, moet er nog een vleesmix bij, of verse lappen of .....  ??? ??? ???
Jaja zeg maar dat ik een mutsje ben... :D ;D ;)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1216483
het is niet compleet, in zovere dat in de ene wel wat bot zit maar niet zo gek veel..
heb het hier ook weleens gegeven en ging er met smaak in, meestal met een lekkere partij lamsribben erna.
Door Beppie1
#1216516
Ja ok, dus die botmixen en die vleesmixen zouden samen compleet worden
Zolang we geen 2de shibel hebben vreet het monster verschrikkelijk moeilijk(eigenlijk alleen gedroogd spul gaat er turbo in!)

Als ze met meerdere honden is vreet ze als een bouwvakker vandaar....
Dus ik zoek afwisseling voor de tutta
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1216706
Ik vind het vooral makkelijk om mee te geven als mijn ouders ze een keertje moeten voeren.
Dan hoef ik me niet druk te maken of ze wel opletten met botten eten.
Door Marjoleine
#1216720
Ik meng meestal botmix en gewone mix.
En nee, er zit geen groente in.

Mij bevalt het prima, goed spul.
Ik ben ook erg fan van de zalmmix trouwens.
Of eigenlijk de honden dus ;)
Door Wendy (boxer gek)
#1216769
Ook hier krijgen ze de vleesmix in combi met de botmix wel eens.
Maar meer als ik aan het werk ben. M'n man is nog steeds geen held met het geven van botten etc. ;)
Dus op maandag en vrijdag krijgen ze altijd iets dat hij zo kan geven.
Beide honden vinden het heerlijk
Door Elvira
#1217034
Ik heb het afgelopen vakantie gegeven. 1 x vlees mix en 1 x  bot mix per dag. Ze vonden het lekker, ze passen mooi in de koelbox en ze doen het er goed op. Zingaro heeft vorig jaar ook wel eens kuren gehad, dat hij geen bot wou eten, dan gaf ik hem een paar dagen botmix. Daarna at hij wel weer bot.
Door Wicka
#1217042
Ik voer het ook wel eens, meestal in combi met de botmix. Meestal krijgt Wicka het op de dagen dat iemand anders voert. Ze doet het er prima op en met een groentemixie erbij is het redelijk compleet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door