Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Sher
#1215866
..... at hij rat. Heerlijk vindt Vinnie. Hij heeft er vandaag al twee op. Ik weet niet wat hij zou doen als ik hem er nog een zou geven. Helaas, morgen de laatste, dan moet ik nieuwe kopen.
Deze keer maar even vertellen dat ik echt ECHT hele grote ratten wil.  :-X
Gebruikersavatar
Door koekje
#1215868
ot eet ook zo graag weekendrat. vooral dikke stinkende mannetjesratten.

mocht je bij de dw weer bot (of kinderrat) vangen, binnenkort doe ik weer een bestelling bij kiezebrink.
Gebruikersavatar
Door Sher
#1215882
[quote="koekje"]
ot eet ook zo graag weekendrat. vooral dikke stinkende mannetjesratten.

mocht je bij de dw weer bot (of kinderrat) vangen, binnenkort doe ik weer een bestelling bij kiezebrink.
[/quote]
:-* Dank je. Ik zou best wat bij je willen komen halen, al was het maar om Otje en Sien te zien. Helaas woon jij in Amstelveen, toch? Volgens de routeplanner is dat zonder files voor mij 45 minuten rijden.  :-\
De dierenwinkel kan ze wel bestellen. Dat doen ze ook, alleen de mevrouw van de dierenwinkel vindt het helemaal niet leuk. Ze ziet toch bevroren huisdiertjes in haar vriezer liggen. Voel me altijd een beetje schuldig dat ik haar dit aandoe.  ::) :P
Door flin
#1215890
  sjah, gelukkig eet dierenwinkel-mevroi  zelf alleen maar groenvoer... ;) en verkoopt ze vast geen crockies...met zonder vleesch... ;)

er zijn trouwens ondoorzichtige vrieszakkies, zou haar dat helpen?

'k vinnut geweldig dat je katzel 't zo lekker vindt!
Gebruikersavatar
Door koekje
#1215903
[quote="Sher"]
:-* Dank je. Ik zou best wat bij je willen komen halen, al was het maar om Otje en Sien te zien. Helaas woon jij in Amstelveen, toch? Volgens de routeplanner is dat zonder files voor mij 45 minuten rijden.  :-\
De dierenwinkel kan ze wel bestellen. Dat doen ze ook, alleen de mevrouw van de dierenwinkel vindt het helemaal niet leuk. Ze ziet toch bevroren huisdiertjes in haar vriezer liggen. Voel me altijd een beetje schuldig dat ik haar dit aandoe.  ::) :P
[/quote]

nee, zover nie.
amsterdam-oost, vlakbij muiderpoortstation. als je 45 minuten over doet om naar a'veen te karren, denk ik dat je met 20-30 minuutjes bij mij kunt zijn. en als ik bestel, kan je natuurlijk ook pas 's avonds afhalen, dan hoef je niet in de file te staan.

loopt de winkel-mevrouw je echt haar persoonlijke gevoelens daarbij te vertellen? is wel een beetje jammer. je zou bijna gaan vertellen dat poezewoes echt heel ziek wordt als tie geen rat eet (en dan een foto van hem laten zien, dan smelt ze vast wel).
Gebruikersavatar
Door Sher
#1215965
[quote="flin"]
  sjah, gelukkig eet dierenwinkel-mevroi  zelf alleen maar groenvoer... ;) en verkoopt ze vast geen crockies...met zonder vleesch... ;)

er zijn trouwens ondoorzichtige vrieszakkies, zou haar dat helpen?

'k vinnut geweldig dat je katzel 't zo lekker vindt!


[/quote]

Zelf ben ik er heel blij mee. Vinnie vindt het helemaal geweldig.
De mevrouw van de dierenwinkel is wel zo eerlijk om toe te geven dat het een beetje hypocriet is. In ieder geval maak ik me niet genoeg zorgen over haar om niet meer te bestellen.
@ Koekje Ik heb heb twee kleine kindjes, dus 's avonds bij jou komen zal niet lukken. Ik heb dan eigenlijk nooit oppas.
Gebruikersavatar
Door Sher
#1216841
[quote="Krullebol"]
Ik kan wel als tussenpersoon fungeren :B [Vinnie-fan he] maar dan is er geen Ot en Sien-meeting dus of dat nou zo'n goed idee is. Maar goed, denk zeg het even ;)
[/quote]

Hoezo zou jij als tussenpersoon kunnen fungeren? Woon je niet ook in Amsterdam?
Wil je mij met een boodschappentas bij jou op bezoek laten komen? Dan moet je weten dat er ook boodschappentassen zijn met een rits er op. Als Casimir dan opeens in mijn tas zit, komt dat puur door de nieuwsgierigheid van Cas hoor.  :angel2:
Overigens zijn de ratten (en muizen) weer in bestelling. De man van de winkel heeft opgeschreven grote ratten. Op mijn verzoek heeft hij grote onderstreept.  :D We wachten af.  8)
Laatst gewijzigd door Sher op do 26 mar 2009, 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Sher
#1217090
[quote="koekje"]
en nu niet raar op staan kijken als je jumbo's van bijna een pond per stuk krijgt  :D
[/quote]
Pfff daar draait Vinnie zijn poot niet voor om.  :dribble:
:nerves: :D
Door Krullebol
#1217202
[quote="Sher"]
Hoezo zou jij als tussenpersoon kunnen fungeren? Woon je niet ook in Amsterdam?
Wil je mij met een boodschappentas bij jou op bezoek laten komen? Dan moet je weten dat er ook boodschappentassen zijn met een rits er op. Als Casimir dan opeens in mijn tas zit, komt dat puur door de nieuwsgierigheid van Cas hoor.  :angel2:
Overigens zijn de ratten (en muizen) weer in bestelling. De man van de winkel heeft opgeschreven grote ratten. Op mijn verzoek heeft hij grote onderstreept.  :D We wachten af.  8)
[/quote]

Omdat ik nog Conny dates heb staan in Biddinghuizen, nog Vinnie-dates op de planning heb staan enzo. Amstelveen en nu IJmuiden he  :D

haha Cas die kruipt graag in tassen en anders wel Athena of Dymphia. Keus genoeg  ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door