Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Gertruida.
#1210299
Noa is nu van de anti bi af sinds maandag maar nu is haar poep zo zacht , advies van de da is kip met rijst geven om de darmen rust te geven , maar is dat wel goed advies voor Noa ze is heel verzwakt en moet goed aansterken , ze heeft nu nog 3 perd ook . Heeft iemand van jullie nog goede raad ?
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1210315
Ik denk dat ze nu juist rauw moet hebben en probiotica erbij. Door de antibiotica is haar darmflora naar de knoppen en dat moet weer even herstellen. Ze at toch ook rauw voorheen?
Door bloemetje
#1210339
Pro Bio Forte van de Groene Os is speciaal voor na operaties Guurt! Dat helpt hier echt als een trein.
Door tieneke
#1210918
gertruida schreef: Ja altijd , ok ga ik hier mee verder en pro bio er bij geven .
Zeer verstandig  ;)
Door Gertruida.
#1211021
Daarnet weer een hoop poep snap niet waar ze het vandaan haalt maar heel  zacht , was bijna zak vol  en stinken , en dan zeg ik tegen haar vies kind je stinkt komt ze zo naar me toegerent om opgetild te worden .
Door Gertruida.
#1212404
Noa haar poep is nu weer een mooie drol , maar ze heeft nog wel 3 pred. per dag , moet ik toch maar doorgaan met de pro.bio?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door