Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Karin05
#1210628
Misschien een rare vraag maar sinds maandagavond kan Senna uit het niets gaan hijgen.

Het is niet echt heel warm in huis ze ligt dan op het parket, niets anders dan anders.
Ook heeft ze dan geen grote inspanning gehad. Er is ook duidelijk niet iets dat op een stress moment lijkt.
Ook heeft ze geen grotere maaltijd dan anders gehad. Ze hoeft dan niet nodig uit.


Heeft iemand dit ook met zijn hond? of meegemaakt?

Groetjes Karin
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#1210634
Heeft ze ergens pijn? Heb je haar temperatuur gemeten? Gedraagt ze zich verder anders dan anders? Drinkt ze meer?
Door Karin05
#1210640
Voorzover ik weet en kan zien heeft ze nergens last van.
Anders gedragen ook niet ze is nog net zo vrolijk en gek als anders ;).
en drinken ook niet.

Temperatuur heb ik nog niet opgemeten, dat kan ik vanavond weleens doen als ze het weer doet.
Dank alvast.

Karin
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1210642
Is er een gek geluid, regen, onweer, rollende containers, o.i.d. dat je kunt linken aan de periodes dat ze gaat hijgen? Of vlak voor het eten, of vlak voor het wandelen? Als jij je schoenen en jas aantrekt?
Door Karin05
#1210679
-Saskia- schreef: Is er een gek geluid, regen, onweer, rollende containers, o.i.d. dat je kunt linken aan de periodes dat ze gaat hijgen? Of vlak voor het eten, of vlak voor het wandelen? Als jij je schoenen en jas aantrekt?
Nee het zijn geen stress momenten. Het is het eind van de avond als alles is gedaan en klaar.

Karin
Door Karin05
#1210680
- Judith - schreef: Wanneer is ze voor het laatst loops geweest?
Ze is al geholpen, dat is uitgesloten ;).

Karin
Door *Natasja*
#1210683
Kan het niet komen door het feit dat het buiten opeens warmer is geworden?
Door Karin05
#1210686
Dat kan maar zo.
Maar ik vind het juist zo raar dat zo'n "aanval" pas s'avonds begint.
Dan zou je toch zeggen dat ik het ook nu zou moeten zien nadat het zonnetje lekker binnen schijnt en lekker warm is.

Maar ja misschien is het niks hoor.
Ik kijk het vanavond nog f aan, en dan kijk ik wel f verder.

Karin
Door brie
#1210687
Is de routine van haar eten veranderd?
Misschien krijgt ze eten op een ander tijdstip? Is de hoeveelheid verhoogt? Of krijgt ze de laatste tijd iets wat ze nog niet eerder heeft gehad?

Wellicht dat ze buikpijn heeft..
Door Karin05
#1210694
brie schreef: Is de routine van haar eten veranderd?
Misschien krijgt ze eten op een ander tijdstip? Is de hoeveelheid verhoogt? Of krijgt ze de laatste tijd iets wat ze nog niet eerder heeft gehad?

Wellicht dat ze buikpijn heeft..
Nu dat je het zegt we hebben "vakantie" van de hondenclub uit dus ze krijgt iid eerder eten dan "normaal" wat dan pas na de training is.
Zou dat zo een invloed hebben???????

Karin
Door brie
#1210699
Karin05 schreef: Nu dat je het zegt we hebben "vakantie" van de hondenclub uit dus ze krijgt iid eerder eten dan "normaal" wat dan pas na de training is.
Zou dat zo een invloed hebben???????

Karin
zou kunnen  ;)
makkelijk te checken door een keer op het "normale" tijdstip eten te geven..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door