Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Xada
#1209172
Een tijd geleden heb ik hier ergens gelezen dat er iemand was die een heel schaap en een hele geit bestelde bij een islamitische slachterij. Ik zou graag willen weten hoe jullie het dan doen met de dragende delen en de balans in het voer.
Door tieneke
#1209214
Xada schreef: Een tijd geleden heb ik hier ergens gelezen dat er iemand was die een heel schaap en een hele geit bestelde bij een islamitische slachterij. Ik zou graag willen weten hoe jullie het dan doen met de dragende delen en de balans in het voer.
He!! Janneke!!!  :D hoe gaat het met je?
Je hebt pb  ;)
#1209475
Ik koop wel eens een heel lam, da's dan een kilo of 10 alles bij elkaar dus niet zo geweldig veel. De dragende botten gaan in de kliko en de rest voer ik op. Een compleet beest is compleet dus geen gepieker over de balans  :D
Door dosta
#1209515
Kruimel schreef: Ik koop wel eens een heel lam, da's dan een kilo of 10 alles bij elkaar dus niet zo geweldig veel. De dragende botten gaan in de kliko en de rest voer ik op. Een compleet beest is compleet dus geen gepieker over de balans  :D
waarom eet je die zelf niet? een lamsbout lijkt me toch erg lekker.
Gebruikersavatar
Door pike
#1209575
dosta schreef: waarom eet je die zelf niet? een lamsbout lijkt me toch erg lekker.
ja de bout met ou wel maar het bot zonder u is ook voor mensenkiesjes een beetje hard  ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door