Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1206869
Alweer een paar vragen  ::)
Hoe meer ik hier lees, hoe meer (naar mijn idee) ik leuke ideeen krijg...vandaar weer een paar vragen, sorry als ik lastig word/ben, maar ik wil zeker weten dat ik het goed doe.

Ik voer dus nu CB. 5dagen per weer CB Natuur, 1 dag per week CB lam en 1 dag per week CB kip. (straks wil ik nog ipv 1 dag natuur, 1 dag CB eend gaan geven en af en toe een vleesbot in combinatie met CB natuur)
Nu wil ik de honden 'extra verwennen' door 1x per week een visdag in te lassen. Kan ik dan 1 hele dag vis geven? Dan zou ik dus uiteindelijk uitkomen op: 1 dag vis, 1 dag CB lam, 1 dag CB kip, 1 dag CB eend, 1 dag CBnatuur+vleesbot en 2 dagen CB natuur. (nog even en ik zit toch nog te Barfen, hihi)

En welke vis kan ik dan het beste geven? Moet ik op bepaalde dingen letten zodat het een complete maaltijd word?
En kan ik het beste gewoon naar een of andere visboer gaan en daar vragen om 'die' vis? En kunnen graten gevaarlijk zijn voor de honden? (1 schrokt de CB naar binnen en de andere 2 zijn ook razend snel met eten)
Moet ik er rekening mee houden wanneer ik vis koop dat ik 1 grote hond heb? Of maakt dat niet uit qua keuze vis? (1 sint bernard, 2 border collies)

Barfplaats wordt gesponsord door