Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door jette
#1203853
Kent iemand op dit forum het vlees totaal van de firma Lotgering?Ik heb het nu wat op proef en het ziet er goed uit,word ook graag gegeten.Ik kan er niet zo veel van vinden.Heb die man gebeld ,hij vertelde dat er max 15 procent orgaanvlees in zit en 20 tot 25 procent gemalen botten,verder rund kip en lams vlees.Zit ik een beetje goed met zo,n verhouding of is het allemaal een beetje te vaag. Drea
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1204212
Als je 'lotgering' in de zoekfunctie intikt (bovenaan deze pagina in het midden van het scherm) vind je soortgelijke vragen (en misschien wel antwoorden ;))
Door daanentous
#1204246
Helaas is er van Lotgering tot op heden nog steeds geen analyse. Ik zou zelf dus zeker niet alleen maar, of grotendeels, Lotgering voeren. Ter afwisseling van andere (officieel complete KVV's) vind ik het prima. Moet er wel bij zeggen dat ik het vaak erg plakkerig vind, niet te vergelijken met de structuur van bijv. CB.
Door jette
#1204617
Ik gebruik nu energique en wil het er naast gaan geven.Carnibest word hiet niet goed verdragen en omdat ik er toch wat anders bij wil geven dacht ik aan dit voer ook omdat energique erg prijzig is en zo de totalen kosten wat minder zijn. Drea
Door Ana
#1206390
Wij hebben het ook een korte tijd gevoerd en ik heb er ook een vraag over gesteld hier op het forum.
Mijn uiteindelijke conclusie is, dat het toch echt niet te vergelijken is met bijvoorbeeld Carnibest (waar ik bekend mee ben) qua kwaliteit. Mijn man was er helemaal niet blij mee en uiteindelijk moest ik ook toegeven, dat onze hond er niet beter uit ging zien. Ik zou eerder proberen wat barf te geven naast je KVV dan dit, maar dat is puur persoonlijk, gebaseerd op mijn eigen ervaringen en niet op onderbouwde kritiek. Wij voeren 's ochtends KVV en 's avonds barf, scheelt een stuk in de kosten, hond is zeer gelukkig en ziet er prachtig uit. Succes met je keuze en het vinden van een voor jullie goeie oplossing !
Door ellyenrob
#1207005
Wij hebben het 1x opgehaald bij hem in Abcoude (Botshol) nou ik vond het erg vet en de honden gingen ervan aan de race dussssssssssss
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door