Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Annemieke
#1206104
Ik geef mijn hond op dit moment Primrose oil capsules. Die die ik door zijn eten en hij slikt ze heel door, kan dit of moet ik ze stuk maken?
Door Lizzy
#1206105
Annemieke schreef: Ik geef mijn hond op dit moment Primrose oil capsules. Die die ik door zijn eten en hij slikt ze heel door, kan dit of moet ik ze stuk maken?
Dit kan zo prima. Je mag beide doen, kapot maken en zo geven. Die dingen "smelten" behoorlijk snel in de maag, die capsules.
Door Annemieke
#1206106
Lizzy schreef: Dit kan zo prima. Je mag beide doen, kapot maken en zo geven. Die dingen "smelten" behoorlijk snel in de maag, die capsules.
Oke super ik vind het zo zonde dat de helft verloren gaat als ik ze stuk knip of knijp, dankjewel!
Door 202Spots
#1206107
Wanneer ie ze heel door wil slikken dan laat je ze heel, de gelantine lost gewoon op.
Sommige honden spugen de capsules uit,en dan kan je er 'n gaatje inprikken,leeg spuiten in de bak en met lege capsule er ook bij,door 't eten roeren.
Of de capsule in wat lekkers "inpakken" en zo hap slik weg... ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door