Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lolpugz
#1206030
Hallo allemaal

Vandaag heb ik ze voor het eerst een sardientje gegeven en ik kan zeggen die gingen er wel in in het begin zaten ze er alleen maar aan te likken maar op eens beet tie erin en hij begon te eten maar nu mn vraag de jongste wacht tot de oudste gaat eten en probeert het dan steeds af te pakken en doet dan ook best gemeen dan valt hij soort naar hem uit niet grommen en niet bijten maar niet echt vriendelijk hoe doen jullie dat met meerdee honden?

Groetjes
Laatst gewijzigd door lolpugz op vr 13 mar 2009, 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door pallas
#1206035
Ze eten bij mij apart.
Eén in de keuken op een rubber mat en de ander in de woonkamer op een rubber mat.
Bij elkaar zetten doe ik niet en zéker niet met botwerk anders slikken ze het zo in één keer naar binnen. :o
Door Suri&Bohdi
#1206193
lolpugz schreef: en hoe krijgen jullie die sardientjes lucht van je handen haha ik stink helemaal naar de vis!
Bij de sardientjes deed ik plastic boterhammenzakjes om mijn handen en deed de visjes ook in een zakje laten ontdooien
want die luncht krijg je ook bijna niet uit de bakjes..

Ik laat die van mij ook een flink stuk bij elkaar uit de buurt eten want als de één de kans krijgt uit bak van de ander
te eten hangt het hier ook in elkaar en niet zo zuinig ook... terwijl ze normaal helemaal dol op elkaar zijn..
maar hun voer breekt iedere vorm van liefde hier ;D
Gebruikersavatar
Door nova
#1206249
dat soort luchtjes was je goed van de handen door even wat tandpasta te gebruiken in de plaats van zeep  ;)
Verder gebruik ik ook wel s schildershandschoenen of latex handschoenen
Door sandrra
#1206748
lolpugz schreef: en hoe krijgen jullie die sardientjes lucht van je handen haha ik stink helemaal naar de vis!
Ik heb bij de blokker zo'n "ijzer"zeepje gekocht. Als je handen hier mee wast dan haal je alles nare luchtjes van je handen af.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door