Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door RoLa
#1204614
Ik heb het volgende gekocht:
200 gr spercibonen
2 kleine broccoli's
400 gr peultjes
45 gr alfalfa
400 gr taugé
wil er nog twee kiwi's bij doen die voor ons net iets te rijp zijn...
Is dit wat? Verhoudingen en zo?
Oh ja er gaan ook nog pijnboompitten en zonnebloempitten doorheen.
Word dit bij jullie echt een papje of blijft er wel iets "meer" structuur in zitten? 
Door Nynke
#1204683
ik zou er ook nog wortels bij doen en het fruit weglaten. ik denk dat het, als je het lang genoeg maalt, vanzelf pap wordt. Je kunt desnoods ook daartoe een beetje olie en/of een eitje toevoegen.

Succes !!!!!!!!
Door 202Spots
#1204875
groentemixprutgedoe  >:(
RoLa schreef: Ik heb het volgende gekocht:
200 gr spercibonen
2 kleine broccoli's
400 gr peultjes
45 gr alfalfa
400 gr taugé
wil er nog twee kiwi's bij doen die voor ons net iets te rijp zijn...
Is dit wat? Verhoudingen en zo?
Oh ja er gaan ook nog pijnboompitten en zonnebloempitten doorheen.
Word dit bij jullie echt een papje of blijft er wel iets "meer" structuur in zitten? 
Beetje dezelfe hoeveelheid van de verschillende groentes aanhouden.
Peultjes en sperzieboon is alle 2 boon, zou liever 1 soort doen of de helft van elk.
Ik zou er wat wortels bij doen en struik andijvie, misschien koolrapie.
Kiwies kan je beter gewoon fijnprakken en zo als tussendoortje geven.
Had je hier al gekeken?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... l#msg14193
Laatst gewijzigd door mahuni op do 12 mar 2009, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door RoLa
#1204899
MOET je over sperZiebonen ff de kook laten gaan?                                                                                                                                                            (...vond het vanochtend al zo raar staan met sperCIbonen maar zag nied wat ik fout deet  :D)
Door Lizzy
#1204925
RoLa schreef: MOET je over sperZiebonen ff de kook laten gaan?                                                                                                                                                            (...vond het vanochtend al zo raar staan met sperCIbonen maar zag nied wat ik fout deet  :D)
Nee, dat is niet nodig. Ik doe het wel, want mijn honden vinden ze rauw niet te knagen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door