Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1203913
gentle heeft de ongelofelijk stomme gewoonte om zijn bekkie in die van vinnie te steken, om zijn kiezen te inspecteren of weet ik veel wat :-\
hij duwt zo ver zijn bek of tong in vinnie zijn bek dat vince soms zelfs staat te kokken, hij laat alles toe, de domoor!
nu dacht smurf dat ie dat ook wel even bij zimba kon doen!!!!
Hij duwt zonder pardon zijn bek in die van zimba en ja, die vondt dat zwaar overdreven...
nu loopt gentle met een opgezette wang met een klein gaatje erin...
heb er honingzalf opgesmeerd, kan er gewoon aanzitten, piept niet trekt ook zijn koppie niet weg....
of zou ik er groene leem opsmeren?
en die honingzalf he, die is helemaal korrelig geworden, klopt dat?
Door Robian
#1203920
Wat een domoor.

Jack valt ook in dezelfde categorie. Alleen denkt hij dat Robbie alles van hem pikt.
Hij heeft tot nu toe al 3x een dikke neus gehad met 1x een klein gaatje.

Ik heb er niets opgesmeerd heb gup alleen wat traumeel gegeven.
Het geneest erg snel hoor.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1203938
Tja, niet zooooo handig van  semurf :-\ ;D 
Ik zo er niet teveel aan doen. Schoonmaken, traumeeltje en vooral niet teveel naar wijzen.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1203942
ik zal er niet naar wijzen ;D
moest het wel effies bekijken of ie er niet doorheen zat..
hij heeft het geloof ik nu (hopelijk) wel door dat ie zimba anders moet benaderen dat vinnie, smurf loopt met een grote boog om zimba heen!!!!!
oortjes in zijn nek, klein maken en wegkijkend ;D
Door Robian
#1203946
vanaalst schreef: ik zal er niet naar wijzen ;D
moest het wel effies bekijken of ie er niet doorheen zat..
hij heeft het geloof ik nu (hopelijk) wel door dat ie zimba anders moet benaderen dat vinnie, smurf loopt met een grote boog om zimba heen!!!!!
oortjes in zijn nek, klein maken en wegkijkend ;D
Dat dacht ik ook na de eerste uitbrander van Robbie...en de tweede...en de derde....  :P
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1203951
;D ;D
dit is de echte eerste uitbrander die zimba heeft gegeven..
hij loopt wel te grommen en laat zijn tanden zien, maar hij was hem echt goed zat!
ze leren met vallen en opstaan he!
Door Robian
#1203953
Ja, het is echt vallen en opstaan.
Jack is namelijk nergens van onder de indruk en denkt dat alles kan.
Met andere honden hou ik hem daarom erg in de gaten, maar met Robbie laat ik het gewoon gaan.
Hij wast dat varkentje wel even  ;D (maar wel op een goede hondse manier)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1203957
vanaalst schreef: ik zal er niet naar wijzen ;D
moest het wel effies bekijken of ie er niet doorheen zat..
hij heeft het geloof ik nu (hopelijk) wel door dat ie zimba anders moet benaderen dat vinnie, smurf loopt met een grote boog om zimba heen!!!!!
oortjes in zijn nek, klein maken en wegkijkend ;D
;D ;D  Niet eens voor jou hoor, maar als ik hier aan hond 1 zit te freumelen aan een wondje of zo, dan zitten er zo een stuk of wat dikke neuzen bij en die moeten dan allemaal zo'n wondje uit gan soppen. Krijg je me toch een zooitje van :-X
Dus hier proberen we altijd zo stiekem mogelijk naar wondjes te kijken.

De rest is alleen maar een les. slaat toch goed beschouwd ook nergens op om je giechel in andermans giechel te proppen.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1203958
is het ook zo'n dappere dodo?
gentle ook hoor, gaat voor geen hond opzij, groot of klein..
van de week maakte die ook een foutje, hij hangt bij vinnie in zijn oor of kont, deed ie bij een ander ook.........en die vondt het dus niet goed, gek he ::)
ik hou hem regelmatig in de peiling dat ie niet te ver gaat, dat kleintje :o
Door Robian
#1203963
heeeeel bekend  ;D ;D ;D
Ik moet gup ook goed in de gaten houden. Die denkt dat alle hondjes lief zijn  :D
Door *Natasja*
#1203979
Wat een klein dombootje. Dacht hij dat het nog steeds de maand van de gebitscontrole was?  :P

Beterschap voor de kleine man, hopelijk gaat het niet ontsteken ofzo en heeft hij zijn lesje geleerd  :-*
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1203980
Angelique schreef: De rest is alleen maar een les. slaat toch goed beschouwd ook nergens op om je giechel in andermans giechel te proppen.
dat heb ik hem ook gezegt ;D ;D
het is de pest dat vinnie zo goed als alles toelaat...
en id vince vindt dat plekje op gentle zijn wang erg interessant!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1204002
vanaalst schreef: dat heb ik hem ook gezegt ;D ;D
het is de pest dat vinnie zo goed als alles toelaat...
en id vince vindt dat plekje op gentle zijn wang erg interessant!
Ik zie daar niet zo'n "probleem" in, Vinnie vind het blijkbaar allemaal wel leuk en fijn, nou prima. Als hij ergens de katjes van krijgt laat hij dat ook vanzelf wel merken. En die kleine weet straks heus wel wat hij bij wie flikken kan. Wat kleine drakena hier allemaal bij der moeder mag gaat ook far beyond wat ze bij de andere mag.
Door claudiaB
#1204006
;D ;D ;D

Smurf is wel lekker bezig he!
Groot worden gaat idd met vallen en opstaan. ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door