Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1202578
Onze  boxer pup van 6 maanden krijgt Smuldier (alle soorten afgewisseld) en Energique. Ook krijgt ze 3 rauwe eieren met schil per week en stukjes fruit en groente, maar dat is niet dagelijks.

Moet ik nu toch nog meer groente geven?

En mag ze rauwe garnalen? Ik had laatst wat over, maar durfde het niet te geven :)
#1202585
waarom wil je er groente bij geven, als je een complete kvv geef dan zit er ook groente in....
niet nodig dus om extra te geven..
waarom wil je garnalen geven?
je kan beter vette vis geven in de vorm van sardientjes-om mee te beginnen, en later stukjes makreel, zalm..
garnalen zou ik liever zelf opeten!
#1202689
[quote="MoniqueN"]
Onze  boxer pup van 6 maanden krijgt Smuldier (alle soorten afgewisseld) en Energique. Ook krijgt ze 3 rauwe eieren met schil per week en stukjes fruit en groente, maar dat is niet dagelijks.

Moet ik nu toch nog meer groente geven?

En mag ze rauwe garnalen? Ik had laatst wat over, maar durfde het niet te geven :)
[/quote]

Niks mis met een paar garnalen.

Je mag meer groente geven, alleen zou ik het echt als extra geven en niet op het vlees in mindering brengen. In E. zit maar een paar procent gekookte groente, smuldier volgens mij nog minder of niks, dus een paar procent rauwe groente(mix) voegt mijn inziens wel iets toe aan je menu.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door