Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door RoLa
#1202256
Ik heb volgens mij LAMS pens gehaald vanmiddag maar per stuk weegt het gemiddeld 1200 gr....het grootste stuk woog ruim 1500 gr.
Ik heb er nog niet zoveel kaas "pens" van gegeten dus weet het ook niet...
Is dat wel lamspens of stiekem toch rund?
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1202262
Een lams of schapenpens weegt ergens tussen de 800 en 1500 gram.
Een runderpens weegt ergens tussen de 7 en 14 kilo gok ik, die zijn echt groot!.
Je hebt dus vast wel lamspens gekregen! ;)
Door RoLa
#1202276
Oké, mooi dan! Kan me niet voorstellen dat zo'n gevaarte in zo'n lief schattig lammetje past maar oké... ;)
Dan gaan we er maar vanuit dat het inderdaad van een lam is. :D

Bedankt!
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1202294
Sanyo schreef:
Een runderpens weegt ergens tussen de 7 en 14 kilo gok ik, die zijn echt groot!.
oei.. ik heb bij herby een hele runderpens besteld.. is dat ding dan echt zo groot  :o
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1202323
Nou 14 kilo?? Da's volgens mij wel een reuzenkoe.... Ik denk eerder tussen de 5 en 10 kilo (nog aardig wat ;)) (ligt er natuurlijk ook aan hoeveel inhoud er nog in zit)
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1202335
Nitus schreef: Nou 14 kilo?? Da's volgens mij wel een reuzenkoe.... Ik denk eerder tussen de 5 en 10 kilo (nog aardig wat ;)) (ligt er natuurlijk ook aan hoeveel inhoud er nog in zit)
3

Echt, ik ben er toen mee op de weegschaal gaan staan. Dacht eerst dat er 2 inzaten.
Zat inderdaad nog wel wat inhoud in. Ook nog wat ""ongerechtigheden"van vet en andere flubbels die ik heb weggedaan. ;)
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1202358
Sanyo schreef: 3

Echt, ik ben er toen mee op de weegschaal gaan staan. Dacht eerst dat er 2 inzaten.
Zat inderdaad nog wel wat inhoud in. Ook nog wat ""ongerechtigheden"van vet en andere flubbels die ik heb weggedaan. ;)
Wow!! :o Ik blijk dus alleen maar pensen van minikoeien te kennen :-[
Door Nynke
#1202471
MarijeEnBoomer schreef: lach maar.. ik vrees dat ik halsoverkop nog ergens een 2e vriezer moet gaan scoren :o
ik heb er eentje ongebruikt staan momenteel  :) :) :) als het niet lukt om het in de vriezer te proppen wil je misschien tijdelijk een paar kilo's bij me stallen ??
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1202491
Nynke F schreef: ik heb er eentje ongebruikt staan momenteel  :) :) :) als het niet lukt om het in de vriezer te proppen wil je misschien tijdelijk een paar kilo's bij me stallen ??
:-* wat lief!! ik hoop natuurlijk dat het gewoon past en ik niet te enthousiast heb besteld ::)
Ik hou je aanbod zeker in gedachten !!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door