Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1201794
Boomer stond net op en moest overgeven. Er kwam alleen wat geel vocht uit. Dit deed ze 2 keer. Ze heeft nog niet gegeten. Wel een koekje maar die kwam er niet uit. We gaan zo weer naar training en ik dacht moet ik haar dan misschien een okugest geven tegen de misselijkheid?! Ze ligt nu gewoon lekker op de bank  :-\
Door Femke
#1201808
zo lang het bij 1 keer blijft zou ik me er niet te druk om maken. Honden spugen wel vrij gauw gal.
Soms hebben ze last van een lege maag: krijgt jouw hond normaal gesproken 's morgens wel eten?
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1201818
Ze krijgt meestal eten na de wandeling. Dat is soms s ochtend en soms s middags pas. Gister heeft ze om een uur of 3 eten gehad.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1201845
[quote="vanaalst"]
zou haar dan s'morgens nog een klein beetje eten geven, zeker als je nog trainen moet
[/quote]

dat zou ik dan al vroeg kunnen doen. Boomer is namelijk erg van het type ik doe niets voor niets dus als ze geen trek heeft doet ze niet echt veel voor een koekie  ;D
Door Hanny
#1201849
Ik zou helemaal niets doen. Beetje spugen kan gebeuren.
Ik zie ook helemaal niet in, wat voor nut het heeft om na één keer spugen je voedingspatroon te veranderen.
Het bevalt naar ik aanneem goed. Dus, naar mijn idee, houden zo.

Hanny
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1202113
als je hond een flinke training krijg vindt ik dat ze ruim daarvoor best wat mogen hebben, op een lege maag flinke lich. beweging hebben is ook niet altijd wat.....en dan heb ik het over een klein deel-geen grote maaltijd..
wat niet wil zeggen dat marije dat ook moet doen, ze moet het helemaal zelf weten!
en daarbij heb ik het over voor een training, wat dus niet wil zeggen dat ze het hele voedingspatroon om zou moeten gooien.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1202151
Ik ben nog heel erg aan het kijken naar het voedingspatroon van Boomer en de maandag ben ik nog niet helemaal uit. Mede ook omdat ik twijfel of ze de training wel zo leuk vind. Maar ik vind het wel leuk om nog iets met dr te doen. Maar dat is weer een heel andere discussie  :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door