Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door lumi
#1200528
Vraagje,
Aangezien de 250 grams verpakking van CB eko er niet meer is, zit ik er aan te denken om over te stappen op Bandit.
Is er iemand die deze overstap ook gemaakt heeft?

Daarnaast, kan iemand mij inzicht geven of het klopt dat er een 300 grams verpakking beschikbaar is en wat de prijs hiervan is.
Verder las ik dat dit bestelbaar is voor dierenwinkels bij de Graaf Petfood groothandel, maar geldt er dan ook een minimale bestelhoeveelheid?
Ik zou het namelijk eerst graag eens willen testen.


Groetjes Renske
Door ulla
#1200543
De overstap heb ik niet gedaan, want ik stel zelf samen.
Als de dierenwinkel bij de Graaf besteld moet hij van de 500 gram een doos van 12 bakjes bestellen en van de 300 gram een doos met 18 bakjes.
Dat is de inhoud van de omdozen.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1201438
Maar kun je niet gewoon kilo verpakkingen kopen? Na een uurtje of 2 uit de vriezer kun je die met een broodmes (kartels) heel makkelijk in stukken zagen, maak je er zelf 250 gr. verpakkingen van ;). Je kunt het daarna gewoon weer invriezen. Scheelt waarschijnlijk ook wel in prijs.
Door lumi
#1201527
Natuurlijk kun je het in stukken snijden / zagen, maar ik vind dat een enorm geklooi. De boel komt er onder te zitten en je moet heel erg oppassen. Ik wil best wat voor voer betalen, maar dan wil ik er zelf niet veel meer voor hoeven doen. Ik woon in Leeuwarden en het dichtstbijzijnde verkooppunt is 25 km verderop. Daar heb ik geen problemen mee, maar dat vind ik dan wel al genoeg. Voor mijn gevoel ga ik nu weer 15 jaar terug in de tijd, Rodi bestond toen ook uit grote stukken en wat een uitkomst de schijven.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1201560
[quote="lumi"]
Natuurlijk kun je het in stukken snijden / zagen, maar ik vind dat een enorm geklooi. De boel komt er onder te zitten en je moet heel erg oppassen. Ik wil best wat voor voer betalen, maar dan wil ik er zelf niet veel meer voor hoeven doen. Ik woon in Leeuwarden en het dichtstbijzijnde verkooppunt is 25 km verderop. Daar heb ik geen problemen mee, maar dat vind ik dan wel al genoeg. Voor mijn gevoel ga ik nu weer 15 jaar terug in de tijd, Rodi bestond toen ook uit grote stukken en wat een uitkomst de schijven.
[/quote]

Verder terug....15 jaar geleden had Rodi allang schijven. En toen ook nog in grootverpakking, wat een luxe tegenover die rotdoosjes van tegenwoordig.
Door lumi
#1201813
[quote="Angelique"]
Verder terug....15 jaar geleden had Rodi allang schijven. En toen ook nog in grootverpakking, wat een luxe tegenover die rotdoosjes van tegenwoordig.
[/quote]

16 jaar geleden dan ;-). Toen ons eerste hondje kwam in januari 1993 waren er nog geen schijven bij ons in de buurt verkrijgbaar, alleen dikke stukken.
Gebruikersavatar
Door Loti
#1202383
Ik geef zowel bandit als cb eko. Mijn honden eten maar 100 gr. per dag, maar ik koop de grote verpakkingen, die heel makkelijk door te snijden zijn als ze 2 uurtjes uit de vriezer liggen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door