Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door ydeh
#1200477
Hallo.
Ik geef mijn hond een combinatie van zowel Bandit als HAAKS Barf, maar zou eigenlijk volledig op biologisch voer over willen gaan.
Natuurlijk, als ik dat echt zou willen krijgt hij gewoon alleen Bandit en einde verhaal.  Maar het wil dus dat mijn hond duidelijk van een grover gemalen KVV (zoals HAAKS) houdt en ik wil niet alleen van HAAKS afhankelijk wil zijn om het eten "lekker" te maken.
Persoonlijk ben ik daar ook meer gecharmeerd van dan veel "papperige" merken.
Weet iemand of er nog meer merken zijn waar de ingredienten wat grover gemalen worden?  Naar een biologische KVV die ook nog eens grof gemalen is hoef ik niet op zoek te gaan vrees ik...
Alvast bedankt.

grt.

Ydeh.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1201723
De enige biologische merken (dus met keurmerk) kvv's zijn Bandit en Carnibest Eko. Die laatste schijnt ala paté te zijn, dus die valt voor je af.

Volgens mij heb je van de "bekende" merken nu wel diegene die het meest grof gemalen zijn (voor zover ik weet).  Misschien is het nog een optie om te informeren bij Naturis of ze voor jou een extra grove maling kunnen maken.

Barfplaats wordt gesponsord door