Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Gayuk
#1196483
Ik had het gevreesd: viesneus Gayuk heeft na  dagen van zijn Duck pens compleet al genoeg, en keek me vanmorgenaan alsof hij wou zeggen: "eet het zelf maar op, als je toch zegt dat het zo lekker is!" :D
Met veel moeite heeft hij vandaag een halve portie opgegeten,maar vermits het al ver in de namiddag was eer zijn bak leeg was hem ik hem maar géén tweede maaltijd gegeven.
Mijn vraag nu is dus: "mag ik nu reeds een andere smaak /en of merk van kvv geven in de hoop dat hij dit weer lust voor een paar dagen?"
of is dit te snel e, moet hij eerst nog mee wennen aan duck pens, en laat ik hem vasten wanneer hij er niet van wil eten?
Poeh, het ging nu even zo lekker, maar nu is het probleem weer net als dat van drie dagen geleden, alleen zit er nu in mij diepvriezer  kilo pens!
::)

Groetjes van Ineke en Gayuk
Door flin
#1196658
je voert nu : Duck pens compleet:  Pens 50%, granen, plantaardige bijproducten

z'n ontlasting is wel goed?
  kun je zo nog aan andere merken/smaken kvv komen?

ja, afwisseling is goed, mits hond er goed op reageert natuurlijk!

en hoeveel voer je nu op 'n dag?
Door Gayuk
#1196765
Ik geef hem nu 2 keet 400 gram per dag duck pens compleet. Zijn stoelgang is heel goed,dus tot daar zitten we nog goed!
Ik ga straks eens een andere smaak halen van Duck of smuldier en kijken wat het resultaat is!

Groetjes van Ineke en Gayuk
Door Truus
#1196769
Ik zou ook eens een andere soort pakken want nu geef je alleen pens. Is behoorlijk eenzijdig.
Is Barfen geen optie? Ze zijn veel voldaner en je weet wat je geeft. Je krijgt zo ook meer afwisseling zodat de hond gretiger wordt bij het eten.
Laatst gewijzigd door Truus op do 05 mar 2009, 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Suri&Bohdi
#1196896
die van mij zijn ook niet zo happig op duck, misschien ligt het gewoon aan het smaakje van het merk...
en het zijn anders echte veelvraten....
Door Gayuk
#1196984
Welk merk vinden jouw honden "smakelijker"? Probleem is dat in Belgie er niet zo'n grote keus is, maar ik zou het graag proberen!
Heb nu Duck met lever ,kip en rund (denk ik) gaan halen, ben benieuwd!


groetjes van Ineke en Gayuk
Door moniqueo
#1197151
Smuldier,rodi,carnibest vinden ze lekker.
Duck daar haalde mijn teefje haar neus voor op.
Ben zelf heel tevreden over carnibest
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1197197
afwisselen is natuurlijk altijd goed, maar lees ook dat je de bak laat staan tot ver in de middag..
dat zou ik dus niet doen, eten en zo niet, weghalen, s'middags nog een poging
Door Suri&Bohdi
#1202758
[quote="Gayuk"]
Welk merk vinden jouw honden "smakelijker"? Probleem is dat in Belgie er niet zo'n grote keus is, maar ik zou het graag proberen!
Heb nu Duck met lever ,kip en rund (denk ik) gaan halen, ben benieuwd!


groetjes van Ineke en Gayuk
[/quote]

Die van mij hebben liever de smuldier rodi of carnibest, weet niet of dat bij jullie te verkrijgen
is...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door