Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door mir
#1195638
Ik wil jullie iets voorleggen.  Vanmiddag gaf ik Akira een kippenekje  en vleugeltje.  Dat vindt hij heerlijk. Hartstikke fanatiek is hij als hij dit voorgezet krijgt.  maar nu gebeurde vanmiddag het volgende:  hij had het op en ging direkt daarna ineens ontzettend fanatiek tekeer tegen mijn slof (die ik aanhad)  hij wilde de slof pakken.  hij gromde en grauwde.  Zo ken ik hem niet.  Hij is wel dol op eten, maar ik vond hier toch wel iets van agressie inzitten.  Heeft iemand wel eens iets dergelijks meegemaakt
Door mcSnurk
#1195954
prutser hier kan ook zo te keer gaan als hij goeie zin heeft. (na het eten dus :D) Klinkt als een levensgevaarlijk verscheurend monster. Een vreemde zou er bang van worden. Maar allemaal show ::).
#1196044
Milik had/heeft dat ook hoor. Als kleine pup was dat soms lastig omdat die kleine puppentandjes overal door heen gaan ;)  Nu hij 8 maand is, begint hij zijn eigen kracht te kennen, doet  nog steeds  heel maf na het eten maar wel veel gedoseerder dan toen hij kleiner was.
We laten hem na het eten  niet onbeperkt dollen: even mag, maar daarna: uitbuiken....... ::)
Door pallas
#1196072
vanaalst schreef: allemaal show, gewoon een teken dat ie het heerlijk vondt!
precies!

hier wordt ook flink gedold na het eten.
Als je een nogal vocale hond hebt , worden er ook veel "spele" grommetjes gebruikt ;)
Door Frummel
#1196122
vanaalst schreef: je moet gentle eens tekeer zien gaan na het eten tegen zijn olifant, schitterend vindt ik dat!!!
:2funny:  ik heb beeld!

Ach zelfs sommige katten hebben dit.
Na het eten is je huis ineens een racebaan  :D
#1196135
mir schreef: Ik wil jullie iets voorleggen.  Vanmiddag gaf ik Akira een kippenekje  en vleugeltje.  Dat vindt hij heerlijk. Hartstikke fanatiek is hij als hij dit voorgezet krijgt.  maar nu gebeurde vanmiddag het volgende:  hij had het op en ging direkt daarna ineens ontzettend fanatiek tekeer tegen mijn slof (die ik aanhad)  hij wilde de slof pakken.  hij gromde en grauwde.  Zo ken ik hem niet.  Hij is wel dol op eten, maar ik vond hier toch wel iets van agressie inzitten.  Heeft iemand wel eens iets dergelijks meegemaakt
Weet je zeker dat het agressie was?

Want het klinkt alsof hij gewoon aan het dollen was, maar goed, jij ziet zijn lichaamstaal en jij kan het beste inschatten of hij agressie vertoonde, maar grommen en grauwen doen ze hier ook tijdens spel en dat is wat mij betreft geen agressie, honden grommen nu eenmaal weleens....
Door irmaa
#1196178
hier ook standaard na het eten spelen en dollen, en ja daar maken ze wel eens geluiden bij  ;D ;D.... niets rustig uitbuiken
Tja en dan zeggen sommigen: rusten na het eten ( maagkanteling enzo), nou dat hebben ze hier nog nooit gedaan, moet ik ze zeker opsluiten :D
Gaat al 20 jaar goed, en nee nooit  tijdens en na het voeren  agressie hier gezien. Ze eten hier gewoon bij elkaar.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door