Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Krullebol
#1195111
Krols als Eireann is pist ze graag zo hier en daar in huis. Alleen dit maal, vond ze de kattenbak blijkbaar vies want ze scheet op mn tapijt.

Het was helemaal zwart met wat bubbels en diarree-ig. Not much. Het stonk ook behoorlijk maar dat kan ook komen omdat ik net uit bed kwam]. Wat heb ik verkeerd gedaan met voer? [ze hadden eergisteren nijnniertjes en 's avonds hert en vanochtend kipmaagjes, vaker orgaan gaat normaal goed] [aangezien je witte drollen krijgt van teveel bot, dacht ik misschien toch teveel orgaan?? Drollen-experts meldt u :D]
Gebruikersavatar
Door koekje
#1195212
ik zou ook denken aan teveel orgaan. je hebt ook best donkere dingen gevoerd (hert, nijnnier, kipmaag is wat lichter), dus misschien komt het daarvan.
als ik een hele zak dropjes in 1x opknaag, heb ik de volgende dag ook bijzonder donkere klei  :)
Door Mevroi Kruim
#1195226
Wat koekje zegt  :D
Als ze zich hier tegoed hebben gedaan aan orgaan dan doen ze ook zwarte slierten in de bak  :P meestal dan, Kruimel vergeet het soms ff en dan kan ik gaan ruimen  :-X
Meestal legt ze gelukkig van die stevige barfkeutels weg.
Door Krullebol
#1195239
Ah oke, dus wit = teveel bot en zwart = teveel orgaan. Had nog geen zwarte slierten of diaree hoopjes gezien, vandaar.
Dacht al dat het arme kind ziek was [tja ze kermt de hele dag dus wie weeet kwam het wel van de krolsheid ofzo haha].
Door flin
#1195834
hebbut hier nog nooit meegemaakt eigenlijk...
ze krijgen hier 3 ochtenden na elkaar orgaan (en 's avonds dan een stuk prooi)
  wel n's donkerdere drollies na meer vlees eten (zonder bot) maar zwart? nee

miss dat hormoontjes daar ook invloed op hebben ; daar hebben mijn katzels weinig schommeling meer in, dus sja, geen idee..
Door brie
#1195846
hier ook zwarte poepsels na (alleen) orgaan in t verleden.. 
bij spiervlees is het ook zwarte, maar dan zijn de keutels lekker hard

nu geef ik dus alleen maar combi's
Door Krullebol
#1195891
De flats kan wel komen doordat ze krols is ja. Kind krijst dag en nacht onophoudelijk :roll: dus extra actief is ze wel ja..
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door