Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bionda
#1194108
Misschien een vreemde vraag, maar hoe weten jullie allemaal zo waanzinnig veel over voeding? Hoe onthouden jullie dit allemaal, het gaat soms zo diep! Combinaties, uitzonderingen, ziekten...etc. Dan ook nog remedies...onvoorstelbaar. Heeft er iemand een cursus of opleiding gevolgd? Is er wel zoiets?

Dan lees ik ook iets over titeren, wat is dit in hemelsnaam? Inenten, is dit hetzelfde?

Gr.,

Annabelle
Door tessa
#1194132
Ik denk dat voor de meeste van ons geld dat je gewoon heel erg in een bepaald onderwerp geinteresseerd moet zijn, in mijn geval is dit honden in de breedste zin van het woord.
Ik ben hondentrimster en kwam veel problemen tegen die ik niet kon verklaren en ben toen verder gaan zoeken naar informatie.
Ik kwam toen op doggynet terecht en later begon barfplaats.
Door elke avond te lezen over allerlei onderwerpen en me te verdiepen in die dingen waar ik denk wat aan te hebben vergaar je een hele hoop kennis.
Maar het vergt dus wel een hoop fanatisme ;D
Door 202Spots
#1194133
bionda schreef: Misschien een vreemde vraag, maar hoe weten jullie allemaal zo waanzinnig veel over voeding? Hoe onthouden jullie dit allemaal, het gaat soms zo diep! Combinaties, uitzonderingen, ziekten...etc. Dan ook nog remedies...onvoorstelbaar. Heeft er iemand een cursus of opleiding gevolgd? Is er wel zoiets?
Lezen en vragen ...Lezen en vragen.....Lezen en vragen.... Lezen....Lezen...Lezen... ;)
Dan lees ik ook iets over titeren, wat is dit in hemelsnaam? Inenten, is dit hetzelfde?
Met zoeken op titeren krijg je o.a
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 321.0.html

Niet dat ik je geen rechtstreeks antwoord wil geven hoor,
maar 1 van de reden waarom je zoveel zal gaan leren, is wanneer je het ZELF op gaat zoeken.
Terwijl je op speurtocht bent naar 'n antwoord, kom je vaak ander informatie tegen waar je ook veel aan hebt!
Succes!
8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door