Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Djeena
#1193167
Ik had gisteren ook al een topic geplaatst maar ik kom weer wat tegen bij Djeena. Ik zie net dat een voortand beneden is afgebroken. Dinsdag heb ik een afspraak bij de DA voor halfjaarlijks bloedonderzoek. Ik vraag mij af wat ik kan verwachten mbt de tand. Er zit nu een stompje en waarschijnlijk zal deze er wel uit moeten. Maar ja, narcose. Zij is nierpatient, bijna 15 jaar en slikt Fortekor en haar hart heeft een ruis. Niet de meest ideale situatie om onder narcose te gaan. Heeft iemand hier ervaring mee?
Laatst gewijzigd door Djeena op zo 01 mar 2009, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Greece
#1193202
Tis maar de vraag of het stompje eruit moet. Mijn vorige hond had ook een afgebroken voortand en heeft er nooit problemen mee gehad. Nooit bij stil gestaan verder.  Ooit eens voorgesteld toen hij onder narcose moest voor iets anders om dit stompje er maar gelijk uit te halen, maar de da vond dat niet nodig tenzij de hond er last van had. Whitney heeft sinds maanden een afgebroken voortandje, ik houd het in de gaten  maar niet meer dan dat.
Door Nynke
#1193697
ik zou er ook niets aan doen, zolang ze er geen last van heeft  :) 

Bij mijn (eveneens oude) Gunnar (met hartruis) zat ook nog een stompje tand en toen dat ging bungelen heb ik het er zelf uitgetrokken  ::) ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door