Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Barbaravh
#1192597
Gisteren ben ik voor het eerst uit het verre België naar het IC in Rotterdam geweest.
Bij thuiskomst was mijn enthousiasme al serieus gedaald. Ik had 12 kg lamssnippers gevraagd, en heb meer vet dan vlees gekregen.
Dit vind ik echt wel jammer omdat ik daarvoor meer dan 4 uur in de auto heb gezeten.


Zijn er nog mensen die dit gehad hebben of is lam wel degelijk zo vet?
Laatst gewijzigd door Barbaravh op di 03 mar 2009, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1192601
Ik had dat laatst met de geitensnippers, erg vet. Ik had gelukkig ook een paar kilo strotjes, daar zit echt veel vlees aan.
De volgende keer geen snippers meer voor mij, maar strotjes.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1192690
je moet het er echt bijzeggen, dat heb ik de laatste keer ook gedaan...
besteld via de site en nadrukkelijk gevraagd om geen vette snippers..
strotjes zijn hier overigens ook een groot succes!
Door dogsunlimited
#1192786
Dat is erg jammer. Zeker als je zo'n heel stuk moet rijden. Als je lams- en geitensnippers bestelt, moet je echt vragen om mager en geen vet. Idem dito met de ribben of half lam of geit in delen gezaagd. Mijn honden krijgen geen snippers, maar ik bestel ze nog vaak voor een oppashondje en heb altijd wel mager en weinig vet. Het is alleen niet te vergelijken met het mooie spiervlees wat aan mijn RMB's zit.
Door Barbaravh
#1193128
[quote="tieneke"]
Meteen controleren bij aankoop  ;)
[/quote]

Had ik inderdaad beter gedaan. Maar zouden ze het vlees dan nog willen ruilen hebben?
Ik zit nu met 25 kg vette schapensnippers omdat een persoon die meebestelde ze niet wou omdat ze zo vet zijn.
Door tt-tjes
#1193146
[quote="Diena"]
Had ik inderdaad beter gedaan. Maar zouden ze het vlees dan nog willen ruilen hebben?
Ik zit nu met 25 kg vette schapensnippers omdat een persoon die meebestelde ze niet wou omdat ze zo vet zijn.
[/quote]

Dat zou ik dus niet pikken, Als ze ze bestellen moeten ze het ook meenemen en betalen. Jij kon ook van tevoren niet weten dat ze zo vet waren.

Ik zou er gewoon een mail aan wagen, ze zijn niet zo moeilijk bij het IC, en anders gewoon de telefoon pakken.
Door Barbaravh
#1193156
tt-tjes schreef: Dat zou ik dus niet pikken, Als ze ze bestellen moeten ze het ook meenemen en betalen. Jij kon ook van tevoren niet weten dat ze zo vet waren.

Ik zou er gewoon een mail aan wagen, ze zijn niet zo moeilijk bij het IC, en anders gewoon de telefoon pakken.
Terug rijden om te wisselen kan ik niet, daar is het jammer genoeg veel te ver voor rijden.
Door ~anna~
#1193337
*Dorothea* schreef: Ik had dat laatst met de geitensnippers, erg vet. Ik had gelukkig ook een paar kilo strotjes, daar zit echt veel vlees aan.
De volgende keer geen snippers meer voor mij, maar strotjes.
wat voor strotjes hebben ze dan?
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1193352
Nynke F schreef: runderstrotjes  :)
ik had geiten en lamsstrotjes, zit heel veel vlees aan en geen vet.
2,50 per kg
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door