Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Baasje van ...
#1191227
Ik ben een groentje en wil nog heel veel leren, dus............... ::)
waarom BARF-en jullie en gebruiken jullie geen KVV?

Ik ben zo'n angsthaas die liever niet teveel model in het vlees ziet en dus maar voor Bibi gaat en waarom jullie?

Ik ben erg benieuwd.
Groetjes
Jet
Door henneke
#1191233
omdat ik mijn honden zoveel mogelijk afwisseling wil geven en lekker kauwwerk . ook vind ik het erg prettig om precies te weten war ze eten en in welke verhoudingen  ;)
Door Happy Tail
#1191242
Ik vind het heerlijk om te zien hoe lekker ze bezig kunnen zijn met kauwwerk.
Met KVV heb ik echt het idee dat ze er weinig van meemaken dat ze aan het eten zijn :D

Je kunt toch ook "veilig" vlees als afwisseling geven als je het niet te echt eruit wilt laten zien? kippenpoot, en spiervlees lijken mij nu niet zo eng om te geven. Lekker lapje lever, dat ziet er toch niet uit als eng vlees?
Door Suri&Bohdi
#1191480
hallo..
ben ook heel lang bang voor barf geweest, maar heb na een jaar hier gelezen te hebben
(en tussentijds heb ik wel gewoon zaken uit de supermarkt geprobeerd vlees bedoel ik hiermee ;D)

heb ik een paar weken geleden mijn eerste echte bestelling bij dogshape gedaan..
en nu puilt de vriezer uit van alle dierendelen en de honden zijn er dol op..
gisteren hebben ze hun eerste kip karkasje gekregen en als je ziet hoe geweldig ze het vinden om dat ding aan stukken te kraken en hoe voldaan ze vervolgens gaan liggen slapen snap je pas hoe leuk het is om te barfen...

doe wel nog 50/50 omdat ik niet altijd zelf in de gelegenheid ben om te voeren
maar wil in de toekomst wel na 100% barf maar moet voor mezelf eerst het vertrouwen erin hebben dat mijn systeen klopt ;D

Maar om een lang verhaal kort te maken en bak kvv duurt max 10sec en aan een lekker stuk vlees of vleesbot zijn ze toch een heel stuk langer bezig waardoor ze volgens mij denken dat ze heel veel meer te eten hebben gekregen ;)
Door Truus
#1191814
Met kvv is het hap-slik-weg en met barf en kunnen ze echt werken om hun kostje binnen te krijgen.Het geeft veel meer voldoening en zijn lekker voldaan als het op is. Bovendien weet je beter wat je aan voeding geeft omdat je het zelf samen stelt.
Door Juul
#1191999
Ik wil graag weten wat ik geef, Zo precies mogelijk. Falco heeft een gevoelige spijsvertering, daarom maal ik het botwerk soms, als dat weer wat slechter gaat. En hij krijgt dan af en toe ook botmix van Herby, het is een grote eter, en ik vind het malen heel veel werk. Ik weet dan wel niet precies wat daar inzit, maar in ieder geval alleen bot en vlees. Hij krijgt het orgaan en het vlees wel in grote stukken. Ik vind het kauwen nl ook belangrijk.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door