Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Sher
#838381
Mijn pup (7 maanden) heeft net haar eerste kippennekje op. Ik ben er lekker bij blijven kijken en dat was genieten hoor. Het kraakte dramatisch en haar gezichtje was geweldig om te zien. Toen ze het op had heeft ze nog minutenlang gesnuffeld of er nog iets over was.
Overigens heb ik gisteren mijn buurhond aan zijn eerste kvv maaltijd geholpen. De buurvrouw wou het wel eens proberen, dus heb ik een rodi-schijfje over de heg aangegeven.
Het hondje vond het heerlijk, dus de buurvrouw zou binnenkort nog wat kopen. 
Ik word helemaal hyper van twee van die gelukkige hondjes.  :D
Door Winous
#1165895
Ik ben sinds gisteren de trotse bazin van een ruwhaar teckel. Hij is nu exact 9 weken en heeft bij de fokker vers vlees genoten.
Nu ben ik een totale leek op dit gebied en ik lees me iedere avond een slag in de rondte hier op barfplaats. Ik vind Carnibest een heel handige manier van versvoeren maar barf lijkt me ook interessant, ter afwisseling met kvv.
Teckelkwibus krijgt nu dus CB. Mijn vraag is wanneer mag je beginnen met bijvoorbeeld kippennekjes en dat soort niet dragende botjes?
Door Esther^
#1186450
Dan ga ik zaterdag ook eens naar de markt. Benthor en Iarik hebben laatst kippenvleugels gegeten en ik wil ze ook eens wat nekken geven. Eens kijken hoe ze dat bevalt.
Door Suri&Bohdi
#1187637
[quote="Esther^"]
Dan ga ik zaterdag ook eens naar de markt. Benthor en Iarik hebben laatst kippenvleugels gegeten en ik wil ze ook eens wat nekken geven. Eens kijken hoe ze dat bevalt.
[/quote]

zo te zien heb je vrij grote honden, die van mij willen nog wel eens kauwen op een kippevleugel, maar die nekken gaan zo hap slik weg naar binnen..
zijn met een bak nekken net zo vlug klaar als met een bak kvv..

Bij de volgende dogshape bestelling ga ik de nekken toch vervangen voor iets groters...hebben ze langer plezier van ;D
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1188036
Umai weegt 3,5 kg en een kippennekje gaat ook zo hap slok naar binnen. Als ik haar wil laten kauwen dan moet ik echt een karkasje geven.
Door pieterendiaan
#1191028
onze boxer (7 mnd) zit nu ter afwisseling met carnibest ook op de kippennekken. Maar hoeveel kippennekken geven jullie per keer?
Door Nynke
#1194384
[quote="pieterendiaan"]
onze boxer (7 mnd) zit nu ter afwisseling met carnibest ook op de kippennekken. Maar hoeveel kippennekken geven jullie per keer?

[/quote]

dat hangt ervan af. Qua gewicht van de hond en of je ze puur geeft of als deel van de maaltijd  :) Als het een complete maaltijd is krijgen mijn hondjes per maaltijd 3 stuks ongeveer.
Door Wendy (boxer gek)
#1201494
Het hangt ook van je hond af of he h ap slik weg is.
Hier een Franse Bulldog van bijna 6 mnd. Bij hem zijn kippennekjes echt hap slik weg. Al is hij er heel erg gek op.
Daar in tegen, onze boxer dame van 1.5 jr. Zij staat ze echt lekker rustig te knagen.  Ze is veel rustiger met eten.

Wel krijgen ze apart van elkaar te eten. Fee in de keuken en Spike in de kamer in z'n bench. Zodat ze elkaar niet gek maken en er een wedstrijdje van maken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door