Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1187168
En niet alleen een puspik maar zijn voorhuid ziet er ook niet fris uit. Denk ontstoken , Ik ga dadelijk met hem naar de DA. Maar ik kwam erachter dat ze ook weer geent moeten worden , en volgende week moeten ze naar pension. Ik weet dat het niet slim is om bij verminderde weerstand te enten maar maakt dat wat uit bij een puspik? en als hij antibiotica krijgt dan is enten denk geen optie , na hoeveel dagen kan hij dan wel geent worden?
#1187355
Ben geweest , een flinke vieze piemel. Heb spoel spul meegekregen en een uierinjector. De da was vandaag een veearts en  een uierinjector waar antibiotica inzit was ook goed. Geen prikken in z'n lijf en woensdag wordt ut zootje ingeent.

Heb bij Floor een biopt laten nemen, die heeft al een tijdje een bobbel in d'r nek, al eens naar laten kijken , was toen een opgezette lymfeklier volgens da, deze vee arts vond niet dat het een lymphe klier was en heeft een biopt genomen. Af wachten maar. Op d'r poot heeft ze een vetbult en hopelijk is dit dat ook.

waar koop je dat silispul?
#1187747
Kan ook alleen maar beamen dat Silicea super werkt! Kan zijn dat je even een hogere dosering moet nemen ( D 12) maar Milik is er helemaal vanaf terwijl het toch echt een vieze stinkende zooi was :-X
Voor mij was het de homeopathische tip van het jaar 8)
#1188049
Urs schreef: Ben geweest , een flinke vieze piemel. Heb spoel spul meegekregen en een uierinjector. De da was vandaag een veearts en  een uierinjector waar antibiotica inzit was ook goed. Geen prikken in z'n lijf en woensdag wordt ut zootje ingeent.
Oh ja dat heb ik voor Borke ook gehad, dat hielp een week of zoiets en daarna begon het weer.
Nu heb ik Silicea geprobeerd, bijna het hele flesje opgemaakt en het is nu al meer dan 4 weken weg - gaat goed dus  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door