Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door somogyi
#1187038
Wie kan mij helpen aan de bijsluiter van Gistocal.
Ik woon in Frankrijk, daar is Gistocal, voor zover ik weet niet te koop.
Een kennis nam voor ons Gistocal mee, maar de gebruiksaanwijzing en samenstelling zaten niet in de verpakking.
Ons is aangeraden onze zwangere hond een mengeling van gekookt hart, rauwe pens, gistocal en liijnzaadolie te geven zolang ze drachtig is.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Door Borke
#1187040
Welkom op Barfplaats, leuk dat je ons gevonden hebt!
Wil je je ook even voorstellen op het forum?

Voor mensen die een uitgebalanceerd vlees/bot/orgaan/groente dieet voeren is gistocal iets wat absoluut niet gegeven wordt.
Als je de zoekfunctie van het forum gebruikt, dan kan je er meer informatie over vinden.
Op dit forum staan ook menu's voor zwangere honden.
Door Lizzy
#1187052
somogyi schreef: Wie kan mij helpen aan de bijsluiter van Gistocal.
Ik woon in Frankrijk, daar is Gistocal, voor zover ik weet niet te koop.
Een kennis nam voor ons Gistocal mee, maar de gebruiksaanwijzing en samenstelling zaten niet in de verpakking.
Ons is aangeraden onze zwangere hond een mengeling van gekookt hart, rauwe pens, gistocal en liijnzaadolie te geven zolang ze drachtig is.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Wat ontzettend lief van je kennis! Maar, helaas pindakaas ben ik bang dat ik je moet adviseren zowel de pot gistocal als het menu zo snel mogelijk in de prullenbak te gooien. Hier kun je helaas geen volwassen hond op gezond houden, laat staan een drachtige hond! Ik vind het menu zelfs ronduit gevaarlijk!

Wat voer je je hondje nu?
Door somogyi
#1187150
We voeren onze hond 's morgens royal canin en 's avonds hart, pens met een beetje brokken.
Moeilijkheid is dat iedereen wat anders meldt. Onze Franse dierenarts is van mening dat we vanaf de 45ste dag onze drachtige hond puppyoer moeten geven met een goede hoeveelheid calcium.
Door sandrra
#1187192
Sowieso vers en brokken tegelijk geven is niet goed daar beide anders verteren.
Ik zou die br*kkentroep de deur uit doen en hier in de barfplaatsbibliotheek het menu voor zwangere honden op zoeken.
De meeste dierenartsen zijn geen voedingsdeskundige ( en dat blijkt maar weer uit jouw verhaal) dus als jij je goed in leest weet je wat je precies wel of niet moet doen.
Door Naele
#1189675
Leuk!
Doe de groeten aan Margriet van Rob en Boudine (weet je nog?)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door