Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#1184419
 

Ik kan even niet blij zijn hier.
Maandag is Bindi begonnen met dunne poep/spuitpoep.
Het karpet in de woonkamer en de schoonloopmat van mn bijkeuken liggen inmiddels in de container .Mijn dweilspullen maken overuren. Ik slaap op de bank, en het gaat nog mis met haar.
Vanmiddag zat ze even voor de deur te piepen, meteen naar buiten gelaten, weer spuitpoep
Vanavond even naar mn nichtje geweest om mn haar te laten knippen, en bij thuiskomst......... heeft Noxy in de woonkamer gepoept, die gaat in Bindi's voetspoor, ook dunne poep .
Ik baal hartgrondig, zou ik zelf aan de dia zijn kon ik me ziekmelden.
Met twee honden aan de slinger ,moet ik helaas werken blijven.
Dit is niet leuk zo  :-\ :-\ :-\ :(
#1184659
Geen prettige thuiskomst vanmorgen....
Daarbij lag een plasje bloed op de grond, zo groot als de bovenkant van een kopje.
Bindi maakt een ziek indruk, ze is misselijk, slikt veel en heeft flink gebraakt vanmorgen. Wit schuim en veel helder slijm.
Ik had okugest gegeven, maar ze heeft snel erna gebraakt, dus dat zal niet opgenomen zijn schat ik.
Zelfs het beetje leverworst voor de okugest werd niet echt gewaardeerd..

Noxy is ook flink aan de dunne, maakte ook een hoop herrie vanmorgen terwijl ze poepte :o :o
Omdat ik er twee nu heb hou ik het toch voot iets wat smet, ik hou mn hart vast voor nr. 3 :o

Tijd voor de DA??
Door Elf
#1184820
Hier zijn er ook 2 al bijna 2 weken afwisselend aan de diarree. Het lijkt wel of ze elkaar steeds weer aansteken....

Maar hier werd niet gespuugd. Als het zo heftig blijft zou ik toch even contact opnemen met de dierenarts.

Sterkte!
Door Bullmastiff gek
#1184959
He gatsie,, bij jullie ook al, Kay heeft het sinds afgelopen maandag...
En vanmiddag hadden we voor het eerst een wat dikkere poep,, wat kan een mens blij zijn met een drol zeg ;)

Ik hoop dat het gauw over is, en we horen wel als je bij de da ben geweest.
Door Breezer
#1185499
Er heerst iets in hondenwereld. Breezer heeft het ook gehad. 3 dagen overgeven en diarree, niks hield ie binnen. Na 3 dagen hield hij in ieder geval kleine beetje voer binnen, en de diarree was na een klein weekje ook weer over. Sterkte ermee in ieder geval.
Gebruikersavatar
Door nova
#1185531
Hun darmen zaten volgens de DA nog vol met vocht  :o dus ik kan nog wel wat verwachten
Temp hebben ze niet, en na vanmorgen heeft Bindi ook niet meer gebraakt.
Geen van mn 3 honden maakt nu een zieke indruk
Alle 3 mn honden hebben een kuur stomorgyl; gekregen,  te hopen dat deze zn werk gaat doen.
Er schijnen veel honden op het ogenblik soortgelijke klachten te hebben.

Verder zei de ( waarnemend)  DA dat ze nog nooit 3 honden tegelijk in de spreekkamer had gehad die alle 3 zo vrolijk waren.

Ook bekeek ze de gebitten van mn honden. Nova en Noxy hebben nog wat tandsteen , de nalatenshcap van het brokken tijdperk  :-\ :-\.
Maar toen dze de tanden van Bindi bekeek vroeg ze mij: " Mevr. poetst U de tanden van de hond?"

"" Nee hoor!!, ik voer vers " :thumbup: :thumbup:

En ja, ik zou maar gekookte rijst en gekookte kip geven, was goed voor hun buikje , meende deze DA ???

Ik ben hier niet verder op ingegaan ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door