Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Breezer
#118049
Heb ik voor Breezer omdat hij vandaag jarig is een heerlijk visprutje gemaakt. Haalt meneer z´n neus er voor op. Dus toen ben ik als een speer maar een bakje Energique gaan ontdooien, en dat heeft ie wel met smaak opgegeten. Ik denk dat ik van het vismenu maar koekjes ga bakken ofzo.

O,ja het menu was alsvolgt.

2 haringen met staart.
1 blikje makreel.
1 blikje sardientjes.
2 stukken zalmfilet.
2 witte vissen, gekregen van iemand en onherleidbaar. Ik denk iets van koolvis ofzo.
O,ja en een pakje krabsticks die had ik nog liggen.

Zoveel moeite en dure visjes en gewoon niet willen eten he!!
Door Peet
#118057
pppffff...je zou 'm toch! >:(

Ergens nog een kat in de buurt? ;D

En gefeliciteerd met de jarige!
Door 202spots
#118059
Ik zou ook geen 6 verschillende vissen door elkaar willen eten.... :o
maar even goed Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Angelique
#118098
Als hondjes jarig zijn dan bak je taartjes :P of koekjes, je koopt hoedjes, je blaast ballonetjes op voor in de tuin, je nodigt vriendjes en vriendinnetjes uit........

Afbeelding


MAAR JE MAAKT GEEN GORE PRUTJES!!!!!!

;D
Door Ollie
#118153
[quote="Angelique"]
Als hondjes jarig zijn dan bak je taartjes :P of koekjes, je koopt hoedjes, je blaast ballonetjes op voor in de tuin, je nodigt vriendjes en vriendinnetjes uit........

Afbeelding


MAAR JE MAAKT GEEN GORE PRUTJES!!!!!!

;D
[/quote]

:o :o :o :o
Door Breezer
#118198
[quote="Angelique"]
Als hondjes jarig zijn dan bak je taartjes :P of koekjes, je koopt hoedjes, je blaast ballonetjes op voor in de tuin, je nodigt vriendjes en vriendinnetjes uit........

Afbeelding


MAAR JE MAAKT GEEN GORE PRUTJES!!!!!!

;D
[/quote]

Okay dan snap ik nu wat ik verkeerd heb gedaan! ;D
Door 202spots
#119172
[quote="tieneke"]
Maak je zelf toch een vispannetje vanavond ;) ;D
[/quote]
:o :o Vis is nou oud..Vis is niet lekker meer...vis gaat na 3 dagen stinken...geen vispannetje voor mij hoor!!!
Geef mijn portie maar aan Tinus!! ;D
Door marijkewolf
#134167
Bij ons mocht de jarige altijd zelf kiezen wat ie wilde eten en dat heb je jouw hond natuurlijk niet gevraagd.
Het volgende dat ik me bij jouw verhaal voorstelde was dat je de blikjes gaf i.p.v. de inhoud. Maar ik heb met je te doen, honden zijn net mensen, soms ook ondankbaar. hahahaha.
Groetjes Marijke.
Door Breezer
#136939
[quote="marijkewolf"]
Bij ons mocht de jarige altijd zelf kiezen wat ie wilde eten en dat heb je jouw hond natuurlijk niet gevraagd.
Het volgende dat ik me bij jouw verhaal voorstelde was dat je de blikjes gaf i.p.v. de inhoud. Maar ik heb met je te doen, honden zijn net mensen, soms ook ondankbaar. hahahaha.
Groetjes Marijke.
[/quote]

Vis was altijd z´n lievelingsmaaltje, maar meneer is de laatste tijd zo kieskeurig. Voorheen kon die zowat een moord plegen voor een stukkie kaas of een plakje gerookte zalm. En nu haalt meneer z´n neus er voor op. Het is gewoon een verwend nest.
Door tieneke
#137200
[quote="Breezer"]
[quote="marijkewolf"]
Bij ons mocht de jarige altijd zelf kiezen wat ie wilde eten en dat heb je jouw hond natuurlijk niet gevraagd.
Het volgende dat ik me bij jouw verhaal voorstelde was dat je de blikjes gaf i.p.v. de inhoud. Maar ik heb met je te doen, honden zijn net mensen, soms ook ondankbaar. hahahaha.
Groetjes Marijke.
[/quote]

Vis was altijd z´n lievelingsmaaltje, maar meneer is de laatste tijd zo kieskeurig. Voorheen kon die zowat een moord plegen voor een stukkie kaas of een plakje gerookte zalm. En nu haalt meneer z´n neus er voor op. Het is gewoon een verwend nest.
[/quote]
Misschien toch weer Brokken ;D ;D
Door Breezer
#137367
[quote="balupa"]
Foei toch met Breezer ik wist niet dat Staffords zo kieskeurig zijn ;D

[/quote]

Hij was ook nooit kieskeurig, totdat ik hem overgezet heb naar compleet vlees.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door