Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door mir
#1180194
Ik ga dit jaar op vakantie naar Belgie (Blankenberge)  Akira krijgt altijd KVV (bandit en energique)  maar om dit mee te nemen met vakantie lijkt mij niet zo'n goed idee.  weet niet of ze daar een vriezer hebben.  Nu zag ik bij roos (via natura) ook van die runner worsten.  Is dit een goed alternaief.  Of heeft iemand een ander idee.
Helemaal barfen doe ik niet.  Hoewel Akira de kippenekjes heerlijk vindt, vind ik zelf het geven van zo'n karkasje nog steeds dooreng.  Zo'n nek slikt hij in een keer door.  Kauwen en kluiven komt in zijn woordenboek niet voor volgens mij.
Door roos79
#1180253
Een beetje bevooroordeeld zou je me natuurlijk kunnen noemen  ;)

Maar ik wil je toch graag mijn mening/ervaring geven.... Runnerworst vind ik opzich wel een 'veredelt' blikvoer, hoewel.. zonder conserveringsmiddelen, 97% vlees.... (beter dan het meeste blik-worst voer  :)).
Ik verkoop het veel, niet alleen voor vakanties maar vooral ook als trainings-worst of als je bijv. bent vergeten je KVV of Barf te ontdooien.
Zou het niet adviseren als standaard voer, zeg maar.

Niet iedere hond kan er inderdaad tegen, sommige gaan er van aan de race poep, maar ook velen vinden het helemaal super lekker en als je niet anders kan/wil op vakantie dus wel een redelijk alternatief.

In België is overigens Duck vrijwel op iedere straathoek te vinden, dat zou voor de vakantie een alternatief zijn voor je KVV.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door