Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Twanneke
#1166
Als eerste wil ik even zeggen, dat Lizzy best mijn bericht mag verplaatsen, ik wist even niet goed waar ik het moest gaan plaatsen...vandaar dat het hier staat ;))

Ik ben een boek aan het lezen ' De hond die te veel van zijn baas hield' Het boek is geschreven door een gedragtherapeut, wat scherst mijn verbazing.... hij adviseert bij ALLE gevallen dat zij eerst overstappen op een voeding zonder chemische troep (BHA, BHT, Etoxyquine) er in... vervolgens raadt hij mensen in bepaalde gevallen RAUWE botten aan als afleiding en vermaak voor de hond en vermeld daarbij dat ze absolut rauw moeten zijn....

Ik vond het een erg goed teken dat ze veel gedragsproblemen linken met voeding! Ik ben dan ook erg te spreken over dit boek!
Door Lizzy
#1168
Hee, wat gaat! Ik ga dit niet verplaatsen hoor Twanneke! Maar, ik ga wel het boek kopen!
Groetjes en bedankt, Lizzy
Door Lupa
#1169
hoi twanneke,
ik zat te twijfelen als ik dat boek zou kopen, ik heb al zoveel honden boeken, is het een aanwinst in je collectie?
Door Gaby
#1170
hoi twanneke,
ik zat te twijfelen als ik dat boek zou kopen, ik heb al zoveel honden boeken, is het een aanwinst in je collectie?
Ik kan het ook even niet laten hier iets neer te zetten.
Mijn oog viel gelijk op het onderwerp.
Gister heb ik ten gehore gekregen dat ik ben geslaagd voor de opleiding gedragstherapie voor honden.
En hiermee heb ik mijn opleiding nu helemaal afgerond.
Sorry, geheel off topic.

Ik ken het boek niet, ben even bij mediaboek.nl gaan kijken. Het ziet er zeker interessant uit. Ook omdat hij D.A. is.

Hier de recentie die mediaboekservice er over schrijft:

2003-Nederland-240 pagina's-paperback- Verhalen en adviezen van een gedragstherapeut - In dit onderhoudende, informatieve en praktische boek geeft Dodman inzicht in zijn unieke benadering van probleemhonden. Zijn aanpak is gebaseerd op zijn jarenlange ervaring als dierenarts en op recente ontdekkingen in de gedragspsychologie en farmacologie van honden. Door verandering van voeding, omgeving en training, en soms met ondersteunende medicatie, is het gedrag van zelfs de moeilijkste honden te veranderen. Dit boek is onmisbaar voor alle radeloze mensen met een probleemhond en voor iedereen die meer wil weten over de complexe en intelligente aard van de hond.

prijs bij mediaboekservice: € 15,95

groetjes Gaby
Laatst gewijzigd door Gaby op vr 14 jan 2011, 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eidos
#1171
Gefeliciteerd Gaby met het behalen van je diploma gedragstherapeut:D :D!!!

Ben zelf erg geinteresseerd geraakt in dit boek en zal hem zeker gaan kopen..
Laatst gewijzigd door Eidos op wo 13 aug 2003, 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Twanneke
#1172
hoi twanneke,
ik zat te twijfelen als ik dat boek zou kopen, ik heb al zoveel honden boeken, is het een aanwinst in je collectie?
Zeker weten!!!
Door Twanneke
#1173

Ik kan het ook even niet laten hier iets neer te zetten.
Mijn oog viel gelijk op het onderwerp.
Gister heb ik ten gehore gekregen dat ik ben geslaagd voor de opleiding gedragstherapie voor honden.
En hiermee heb ik mijn opleiding nu helemaal afgerond.
Sorry, geheel off topic.

Ik ken het boek niet, ben even bij mediaboek.nl gaan kijken. Het ziet er zeker interessant uit. Ook omdat hij D.A. is.

Hier de recentie die mediaboekservice er over schrijft:

2003-Nederland-240 pagina's-paperback- Verhalen en adviezen van een gedragstherapeut - In dit onderhoudende, informatieve en praktische boek geeft Dodman inzicht in zijn unieke benadering van probleemhonden. Zijn aanpak is gebaseerd op zijn jarenlange ervaring als dierenarts en op recente ontdekkingen in de gedragspsychologie en farmacologie van honden. Door verandering van voeding, omgeving en training, en soms met ondersteunende medicatie, is het gedrag van zelfs de moeilijkste honden te veranderen. Dit boek is onmisbaar voor alle radeloze mensen met een probleemhond en voor iedereen die meer wil weten over de complexe en intelligente aard van de hond.

prijs bij mediaboekservice: € 15,95

groetjes Gaby
Gefeliciteerd!

Waar heb je je opleiding gedaan als ik vragen mag? Barneveld of van Hall?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door