Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door stephany
#1178377
Vorige week ondekte ik een wratje op Chendo zn kin. Heb al veel gelezen en ben er achter gekomen ( denk ik ) dat het om een 'puppywratje' gaat. Ook al is Chendo al 16 maanden....
Maar nu zag ik vandaag doordat hij het kapot had gebeten en bloede, dat hij ook een wratje heeft op zn teen. Niet zo groot, een paar mm. Maar vraag me af hoe dit opeens kan? En of dit eventueel bij de 'puppywratjes' hoort.
Misschien hebben jullie hier ervaring mee?

Hoop dat het niks eng is, anders na het weekend toch maar naar de dierenarts.
Door Femke
#1178552
Google eens op het middel Thuja, misschien is dat wat voor Chendo?
Door sandrra
#1178869
Ik heb ze hier Thuja D6 van Vogel gegeven . Binnen no time waren ze er vanaf
Door stephany
#1179526
Maar het wratje op zn teen is ook iets een zwelling er onder. Die op zn lip maak ik me geen zorgen om, maar weet niet wat ik van het wratje op zn teen moet denken.
Door Lizzy
#1179666
Vanaf hier is het moeilijk te bepalen..... :-\. Als je het niet vertrouwt, kun je beter even naar de DA gaan, denk ik.
Door sandrra
#1180050
stephany schreef: Maar het wratje op zn teen is ook iets een zwelling er onder. Die op zn lip maak ik me geen zorgen om, maar weet niet wat ik van het wratje op zn teen moet denken.
Dan zou ik ff voor de zekerheid langs de DA gaan.
Door stephany
#1180275
ja, het wratje is er zo goed als af gegaan vandaag. Zal het morgen even goed in het ligt bekijken. Als het er nog vreemd uit ziet ga ik morgen wel langs de DA.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door