Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door nelis2
#1178129
wat ik mij eigelijk af vraag...
zij er ook mensen hier die net als ik hele beesten voeren?
dus nie een karkas maar bv een haas met huid en haar er nog an?
of een complete eend met veren en al?
mvg
jeroen
Door nelis2
#1178225
haha jahoor muizen vinden ze bij mij ook lekker als snack maar wat voor hele beesten voeren julie zoal en hoe kom je er aan?
want in de zomer is het geen probleem dan laat ik ze zelf vangen en wat ze te veel vangen voor een dag doe ik in de vriezer maar wat te doen in de winter?
ze krijgen nu veel van een bevriende groep jagers hier maar das nie genoegh om ze de winter door te krijgen
heb wel vaak de ontsnapte kippen van een leg batterij heb toesteming van de eigenaar om alles weg te vangen wat los loopt..
Door Anthraciet
#1178239
Hier alleen hele eendagskuikens, verder wel houtduif zonder borstfilet en fazant zonder borstfilet.

Maar waar woon jij dat je je honden zelf laat vangen? In de meeste gebieden is dat volgens mij streng verboden (en bij ons in de buurt zouden de honden afgeschoten worden :-X)
Door nelis2
#1178250
woon in espel vlak bij emmeloord en laat ze tijdens het uitlaten wel eens wat vangen en verder bij boeren die er geen problemen mee hebben dat ik op hun land wat beesten wegvang heb eigenlijk geen idee of t helemaal legaal is mrja zal het de jachtopzichter eens vragen als k em weer es spreek..
Door Fynn
#1178297
Ja hoor Jeroen wij hebben konijnen met vacht en al gevoerd,schapekop en hertekop.
Eend met veren hebben we nog niet geprobeerd.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Door nelis2
#1178319
en k lees hier veel over zalm en sardienes en dergelijke maar wat is er mis met gewone oud hollandse voorn baars brasem en dat soort vissen?
of lusten ze dat niet?
want dit lijken mij tog de makkelijkst verkrijgbare vissen die er zijn...
Door xolopodenco
#1178332
ridgeweiler schreef: wat ik mij eigelijk af vraag...
zij er ook mensen hier die net als ik hele beesten voeren?
dus nie een karkas maar bv een haas met huid en haar er nog an?
of een complete eend met veren en al?
mvg
jeroen
Nee helaas, dat genoegen heb ik tot op heden aan mij voorbij laten gaan...
Geef jij die hele beesten gezellig in de woonkamer? Of liggen je honden ermee in de tuin?
Door nelis2
#1178485
haha nej in de woonkamer zou btje een bende worden maar mijn honden slapen in t schuurtje en daar krijgen ze ook hun eten  en alst slecht weer is en ik geen zin heb om door de regen te lopen in  de bijkeuken want overdag zijn  ze wel binnen..
Door nelis2
#1178490
maar k heb nu nog niemand gezien die gevogelte met veren en al geeft..
mijn honden eten ze er wel bij op en vind er nooit wat van terug mmar als er losse veren in de tuin liggen van als ik een levende kip heb laten lopen laten ze die wel liggen dus om het lekkere doen ze het nie..
maar zou het kwaad kunnen?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door