Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Joke I
#1177991
Even een vraagje! Ik kreeg vanochtend bij de visboer hele kabeljauwkoppen met de graat tot staart er ook aan. Kan die gewoon aan de honden geven? Ze zijn wel aan zalmkoppen gewend, maar dat zijn dan alleen de koppen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1177999
Ja kan, ze zijn wel wat harder dan zalm, maar dat hangt natuurlijk ook een beetje van het formaat af. Ben benieuwd of ze  gegeten worden, hier trekken ze er hun royal neus voor op.
Gebruikersavatar
Door Joke I
#1178006
Oké bedankt voor je snelle antwoord. Het zijn echte joekels! AH tas vol en het zijn er maar 4 dus.....Ik zal er rekening mee houden dat ik iets anders achter de hand heb voor ze, voor het geval ze het niet moeten  :-[
Zalmkoppen, haring, sardien en tonijn gaat er wel altijd prima in, dus duimen maar
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1178009
Joke I schreef: Oké bedankt voor je snelle antwoord. Het echte joekels! AH tas vol en het zijn er maar 4 dus.....Ik zal er rekening mee houden dat ik iets anders achter de hand heb voor ze, voor het geval ze het niet moeten  :-[
Zalmkoppen, haring, sardien en tonijn gaat er wel altijd prima in, dus duimen maar
Ow jottum, die zijn waarschijnlijk erg hard :-\  Ik zou dat even controleren met mes of bijl en inderdaad zorgen dat je wat anders achter de hand hebt.
Door annielaumen
#1178025
Astrid eet ook geen kabeljauwkoppen
Heeft toen vrijwillig een vastendag gehad
De dag erna nog eens geprobeerd ,maar ze vond het vies
Door sofia
#1178312
Sofia eet graag zalmkoppen, maar witvis koppen vind ze afschuwelijk. Gaat direct in staking en kan dagen niet eten.
Gebruikersavatar
Door Joke I
#1179036
Nou het was geen daverend succes. Twee van de vier honden hebben er wel wat aan gepeuzeld, maar vol overgave was dat beslist niet. De jongste(6,5 maand) vond het wel nodig om al dat "lekkers" te verdedigen.  :D Je kan nooit weten natuurlijk! Maar nadat ze een uur er tegen aan zaten te kijken en die koppen miji aan lagen te kijken, heb ik ze maar in de vriezer gemikt. De eerstvolgende keer dat de gehaktmolen aangaat, weet ik wel waar ze dus heen verdwijnen. Gemalen door wat ander vlees heen, gaat het er vast wel in. Mocht er iemand hier zijn , waarvan de honden ze wel graag eten, geef me dan een PB, dan mag diegene ze ook komen halen.
Hierbij ook een paar foto´s van het avontuur van heden ochtend.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Joke I op zo 15 feb 2009, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door