Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door kira
#1176933
over zolderkat. Had haar bij gebrek aan iets dat niet bevroren was een konijnenkop voorgezet. Krijgt ze zo'n hele kop op binnen 15 minuten. Wat resteerde waren een onder en bovenkaakje met tongetje en tandjes.
Ze is echt gewoon bijna een hond, muis en rat, nee dat hoef ik niet, doe mij maar een hele kip of konijn of een lekker stuk geit of lam.
Gebruikersavatar
Door koekje
#1176964
wat voor kleur heeft zolderkat? is het niet een panter of lynx stiekem?
sien krijgt echt niet een ongemalen konijnenkop weg.
Door Too
#1176969
koekje schreef:
sien krijgt echt niet een ongemalen konijnenkop weg.
??? echt niet? de watjes knagen met plezier een gehalveerde kop weg, onderkaak en tandjes blijven over als speelgoed..
Gebruikersavatar
Door koekje
#1176979
zelfs van een gemalen liet ze behoorlijk wat botstukjes liggen. maar ik heb haar nog nooit een hele ongemalen gegeven (want ik dacht dat ze dat echt niet weg zou krijgen). een hele is ook wel nogal groot voor dikke sientje.
Door Frummel
#1176988
Volgens mij heb jij een zolderpanter  ;D!
Of ik had hier altijd ouwe nijnen want die waren behoorlijk hard en taai...
Door Beppie1
#1177051
Ruilen....krijg jij een zolder shiba en ik een poes die 'normaal' eet hahah
(Nee hoor.....niet mij shibeltje haha)
Gebruikersavatar
Door kira
#1177523
ah jammer, had die shiba wel willen hebben, is zo'n leuk ding.

Volgens mij is ze gewoon een complete straatmengelmoes. Ben niet zo'n katkenner, heb wel de indruk dat ze erg groot is, althans zat gisteren een rode kater te aaien en die was toch wel veel kleiner. D'r afkomst is niet bekend, haar moeders is te vondeling gelegd als kitten, en zou geholpen worden met zes maanden, maar baarde voor 6 maand opeens kittens, is daarna wel gelijk geholpen. Van de vier hadden wij er 2, één hele kleine tengere, die helaas spoorloos is verdwenen. Nummer drie is bij haar moeder gebleven, weet dat ze van het zomer er nog steeds was, moeders ook. Vaders is ongetwijfeld van een boerderij wat verderop.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door