Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#1176158
Ik zat net te lezen op de site van Geer, en zie
daar zoveel positieve dingen op de homeopatiche middelen
voor dieren.
Met name de middelen van Puur  met zijn goede resultaten.

Zou je die middelen ook kunnen toepassen op mensen?
Of is de samenstelling zo gericht op dieren.

Wie kan me daar meer over vertellen??
Door Lizzy
#1176162
Volgens mij heb ik dat al eerder aan je geschreven en heb je die gemist: er is geen verschil tussen homeopathische middelen voor honden of mensen. Je kunt een hond Okugest geven, je kunt zelf Puur XX of XX Vetsem of wat dan ook innemen.
Door geer
#1176934
Je wil niet weten wat ik allemaal uit het magazijn trek om zelf lekker op te smikkelen  ;D Af en toe een kuurtje Drainage Compositum, ik sta op de NML visolie, als ik griepig word neem ik een slokje Sinus Compositum of All Septicum, als ik misselijk ben ga ik aan de okugest. Gisteren had ik last van moelluke darmen en heb ik twee fijne glazen thee met Psyllium Husk opgedronken, net zoals meneer Geer met zijn buikgriepje laatst. En als meneer Geer bij de tennis wat verzwikt wordt hij keurig ingesmeerd met Multi Milk (die hij naar ketjap vindt stinken en derhalve met veel gemok laat aanbrengen). Bij wondjes gebruik ik Vetramil, Calendula of Groene Leem, als ik stress heb doe ik wat Bach, als ik ECHT stress heb neem ik wat Rust Compositum  (maar dat is smerig, juk!) en van Puur heb ik ook wat flesjes staan die ik naar behoeven inneem.

Dusse...'t kan!  :);D
#1176961
grappig om te lezen..
van dr vogel dingetjes wist ik wel dat dat zowel humaan als eu.. beestig was..
maar van puur wist ik dit niet..
misschien sanootje ook maar eens aan de rust compositum en de homeocalm..  ;D

(grapje hoor) :)
#1177823
geer schreef: Je wil niet weten wat ik allemaal uit het magazijn trek om zelf lekker op te smikkelen ;D Af en toe een kuurtje Drainage Compositum, ik sta op de NML visolie, als ik griepig word neem ik een slokje Sinus Compositum of All Septicum, als ik misselijk ben ga ik aan de okugest. Gisteren had ik last van moelluke darmen en heb ik twee fijne glazen thee met Psyllium Husk opgedronken, net zoals meneer Geer met zijn buikgriepje laatst. En als meneer Geer bij de tennis wat verzwikt wordt hij keurig ingesmeerd met Multi Milk (die hij naar ketjap vindt stinken en derhalve met veel gemok laat aanbrengen). Bij wondjes gebruik ik Vetramil, Calendula of Groene Leem, als ik stress heb doe ik wat Bach, als ik ECHT stress heb neem ik wat Rust Compositum (maar dat is smerig, juk!) en van Puur heb ik ook wat flesjes staan die ik naar behoeven inneem.

Dusse...'t kan! :);D

Heerlijk om te weten!!
Thanks voor julllie reacties.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door