Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door *Nicole*
#1176035
Is er iemand die pas nog wat bij henk worst in gld heeft gekocht.
Ik heb laatst runderkopvlees besteld en pens en orgaan maar weet iemand misschien of hij ook kalf etc heeft? en wat zijn prijzen zijn zover ik weet heeft hij geen website

vast bedankt
Door geer
#1176039
Hahaha, oh sorry hoor. Maar ik vind iemand die zijn toko Henk Worst noemt zonder ommezien geniaal...haha, Henk Worst.

maar wat je vraag betreft, sorry. Daar kan ik dan weer geen antwoord op geven  :-[





henk worst hihi
Door Chaos
#1176172
*Nicole* schreef: Is er iemand die pas nog wat bij henk worst in gld heeft gekocht.
Ik heb laatst runderkopvlees besteld en pens en orgaan maar weet iemand misschien of hij ook kalf etc heeft? en wat zijn prijzen zijn zover ik weet heeft hij geen website
Oké ik heb er al een tijd niks meer gekocht moet ik zeggen, maar tot vorig jaar kwam ik er nog wel eens. (Voordat m'n man in Rotterdam ging werken.)
Er is bij mijn weten geen website. Ik denk dat je het beste gewoon even kunt bellen. Dan kan hij wel vertellen of hij op een bepaalde dag nog andere dieren slacht en uitbeent.
Dan kun je het misschien op dezelfde dag nog ophalen, anders kun je vragen of hij het appart voor je wil houden en opslaan.
geer schreef: Hahaha, oh sorry hoor. Maar ik vind iemand die zijn toko Henk Worst noemt zonder ommezien geniaal...haha, Henk Worst.
maar wat je vraag betreft, sorry. Daar kan ik dan weer geen antwoord op geven  :-[

henk worst hihi
Is ook best grappig ja. Maar hij kan er ook niets aan doen. Half Nijkerk heet nu eenmaal zo. ::)
Door sandrra
#1176443
Chaos schreef:
Is ook best grappig ja. Maar hij kan er ook niets aan doen. Half Nijkerk heet nu eenmaal zo. ::)
Mag hij nog blij zijn dat hij geen Hans is genoemd  :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door