Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#1175772
Joris weigert rauwe (kippen)lever in alle toonaarden...., zelf lichtgekookt is het een grote NO! Alternatief was helemaal koken en dan ging het erin als zoete koek. Vandaag stond er weer kippenlever op het menu, met pens en haaskarkas. En toen herinnerde ik me de tip van Lizzy om ze groenten te laten eten. Mengen met pens en laten staan.

Hmmmm de moeite van het proberen waard en dus heb ik de levertjes heel fijn geknipt en met pens en het sap wat er bij het ontdooien uitkwam door elkaar gemengd. Niet eens laten staan, maar direct aangeboden en ja hoor.... hij eet het!!!!

Wat kun je toch blij zijn met simpele dingen! :D :D :D :D
Door Lizzy
#1176109
Hee, goed! Ik moet zeggen, hier eten ze het ook niet, kippenlever. Ik vind dat raar, eerlijk gezegd. Waarom eten ze het niet? Pinkel vindt het overigens ZO goor, als ze het eet (omdat ik het verstop) braakt ze het weer uit. Ik geef het niet meer. Ook niet verstopt.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#1177416
Lizzy schreef: Hee, goed! Ik moet zeggen, hier eten ze het ook niet, kippenlever. Ik vind dat raar, eerlijk gezegd. Waarom eten ze het niet? Pinkel vindt het overigens ZO goor, als ze het eet (omdat ik het verstop) braakt ze het weer uit. Ik geef het niet meer. Ook niet verstopt.
Dat doet Joris met kwartels..... :-X
Gebruikersavatar
Door nova
#1177606
Kippelevertjes worden hier wel gegeten, maar ik moet mn honden wel een beetje aanmoedigen en de levertjes klein snijden.
Runderlever wordt hier goed gegeten  :D
Konijnelevertjes ga ik proberen, ik heb ze nu voor het eerst in mn vriezer ;)
#1177764
Van kippenlever staat Bruin echt zichtbaar te gruwelen. Hij kijkt erbij alsof hij op het punt staat te gaan kokhalzen, met zo'n gerafeld krokodillenbekkie. Dus het is al heeeeeeeeeel lang geleden van het menu geschrapt Biologische runderlever of konijnenlever lust hij wel graag. Weliswaar met een plens groentenmix en Hüttenkäse, maar z'n bak kan na afloop schoon de kast weer in  :).

Sam lust alles graag, dus ook kippenlever.
Door Boez
#1182615
Wat grappig dat honden zo verschillend reageren op lever.
Mijn pupsel vindt de lever heerlijk, maar ja hij krijgt dan ook first class biologische kippelevertjes  ;)
En tot nu toe vindt hij eigenlijk alles lekker. Heerlijk is dat. Vooral voor mij. ;)
Door flin
#1182765
katzels hier zijn ook kieskeurig met lever;
de kip-lever van de slager ( in pakket ingevroren aangeleverd) vinden ze prima
de van-de- markt-lever verschilt nogal...(miss iets te lang gelegen? soms?)

  nu zou je denken; 'n nond vreet graag 'rijp' vlees, maar misschien dus niet de rijpe-lever?

nijne-lever vinden ze hier ook lekkurrr!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door