Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door stephany
#1175896
Nou ja de titel zegt het eigelijk al ;D Ik heb voor 2 weken geleden een 2e hands vriezer gekocht en hij blijft zo rond de -15 vriezer ( miss. kan ik het nog anders instellen, maar tot nu toe niet gelukt). Maar is het noodzakelijk dat de vriezer tot minimaal -18 vriest i.v.m. parasieten ofzo??
Door Lizzy
#1176111
Volgens mij zijn je spullen minder lang houdbaar, op -15. En sommige parasieten overleden de -15. Maar volgens mij overleven sommige zelfs weer -18 en gaan die alleen maar dood op -21. Dus ach. Mijn vriezers staan nooit op -21.
Door stephany
#1176504
ja minder lang houdbaar dacht ik zelf ook, maar het zit hier toch nooit meer dan een paar maanden in de vriezer! En tsja wat die parasieten betreft, denk inderdaad dat wanneer je je vriezer op -18 hebt staan er ook weer parasieten zijn die pas met -21 of kouder het loodje leggen.
Ben in elk geval eruuuug blij met mn vries kist!! Heb net de bestelling weggewerkt ( 80 kg), appeltjes eitje en nog zat ruimte over!!! :D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door