Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door boskat
#1175653
Het is goed als hoofdvoer te gebruiken,heb voor de katten ter afwisseling ook gehaald,maar die zitten ervoor te klieren,het is wat grover gemalen dan CB
Heb het 1x gemengd gegeven met wat gourmet,toen ging het er erg vlot in,zonder dat gaat er heel weinig in en kan ik het grootste gedeelte weggooien, :(
Laatst gewijzigd door boskat op di 10 feb 2009, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door boskat
#1175654
[quote="*Dorothea*"]
Ik snap de zin "rijk aan calcium, dus goed voor de oudere hond" niet helemaal.  :-\

[/quote]

Ik ook niet ,maar dat geld voor die ene soort als ik het goed gelezen heb?
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1175662
[quote="boskat"]
Ik ook niet ,maar dat geld voor die ene soort als ik het goed gelezen heb?

[/quote]

Ja volgens mij slaat dat op de kippenvlees met kippenhartjes  :-\
Door Bullmastiff gek
#1175707
Volgens mij is dit een compleet voer, dus prima om te geven.
Er staat alleen niet bij hoe het heet, dus dat vind ik dan wat vaag, zeker als ik lees dat ze dit al dertig jaar doen.
Op het oog lijkt het wel wt van Kivo weg te hebben.
Door Truus
#1175721
Verder ook bij ons verkrijgbaar varkensoren, dino’s en verse botten met vlees.
En die zijn gerookt ???  ?
Door petra-amsterdam
#1176063
Is idd hetzelfde en mijn honden eten er heel best van.
Ik heb alleen ook de kipvariant en lees nu dat dit veel calcium bevat... en laat ik dat nou ter afwisseling ,n aantal keren aan mijn pup gegeven hebben ::) Stom!
Door syl_kler
#1176133
Onwijs bedankt voor jullie reacties :)

Durf  het  te gaan proberen bij hun, en weet ook een beetje wat ik moet vragen..

Ik heb hier o.a een franse bulletje lopen van  13 weken, op de brok heeft ze onwijs last behoorlijk stinkende gasjes hahaha...

Heb haar nu helemaal op rodi pens/hart staan en ze doet het daar geweldig goed op, ik had der sneller zindelijk doordat ze minder ontlasting heeft en de gassen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen...

Kortom wil mijn kleine roedeltje helemaal op vlees gaan zetten.... najaa klein tis maar hole je het ziet ;)

Nogmaals dank allemaal
Door Beppie1
#1176181
Cairodyn heeft dit een keer gehaald, moeilijk van elkaar los te krijgen, en zij (en ze staat haar mannetje wel) had nou niet het gevoel dat het er 'zo lekker aan toe ging' en wilde eigenlijk niet meer alleen terug....

PB haar anders even hoe de honden het erop deden ;)
Door boskat
#1176219
[quote="Beppie1"]
Cairodyn heeft dit een keer gehaald, moeilijk van elkaar los te krijgen, en zij (en ze staat haar mannetje wel) had nou niet het gevoel dat het er 'zo lekker aan toe ging' en wilde eigenlijk niet meer alleen terug....

PB haar anders even hoe de honden het erop deden ;)
[/quote]
Wat ik van 2  mensen die het ook voeren,doen hun honden het er goed op,niks mis mee
Ik ben er laatst nog geweest voor kattenvlees,heel aardige man ook en ja het zit niet zo gelikt verpakt als dat van de ander kvv fabrikanten,maar het scheelt wel erg veel in prijs,kortom geen reden om er niet alleen meer heen te durven, hij maalt je niet door het vlees
En o,ja ik kreeg het gemakkelijk los van elkaar enne de 2 mensen waarvan ik weet dat ze het voeren ook
En nee ben er niet verkooppunt van!
Laatst gewijzigd door boskat op wo 11 feb 2009, 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door