Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door yalla
#109836
Op zondag 27 juni komt holistisch dierenarts, Tannetje Koning, een lezing geven bij Yalla. Zij zal vertellen wat een holistisch dierenarts doet en hoe deze werkt. Tevens gaat zij uitleg geven over Back Bloesemremedies en worden de voor- en nadelen van vaccinaties besproken. Er is ruime gelegenheid voor vragen en discussie.
Locatie: Zoetermeer
Tijd: van 13:00 tot 15:00 uur
Kosten: € 10,00
Info en inschrijving: [email protected]

NB: na ontvangst van je inschrijving, ontvang je een week voor aanvang een bevestiging met routebeschrijving. Er is een beperking in het aantal deelnemers, dus wees er snel bij: vol = vol
Door yalla
#117300
Hier wil ik nog even openbaar en officieel Tannetje bedanken voor de geweldige lezing. We hebben er allemaal heel veel van opgestoken (ik spreek maar even gemakshalve namens iedereen) en ik ga mij zeker meer verdiepen in de Bach Bloesem Remedies want dat zal een goede aanvulling zijn op heel veel gedragstherapieen, dus Tannetje: bedankt :)
Gebruikersavatar
Door Hitam
#117371
Dank jullie wel. Ik vond het een leuke groep. Weet alleen niet zeker of de niet barfplaatsers het ook goed konden volgen. Volgens Huub ging het af en toe wat te snel.
Door Lizzy
#117613
Hitam schreef: Dank jullie wel. Ik vond het een leuke groep. Weet alleen niet zeker of de niet barfplaatsers het ook goed konden volgen. Volgens Huub ging het af en toe wat te snel.
Ik vond het ook heel leuk, leerzaam en goed, deze lezing! Ik kan natuurlijk niet echt oordelen of anderen het te snel vonden gaan, maar ik kreeg niet echt de indruk.
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 28 jun 2004, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#117743
Ben trouwens weer eens de bach boeken in gedoken en ik moet zeggen dat ik het boek "bach remedies voor honden & paarden" van Margriet Dudok van Heel een tikje vaag vind. Het helpt mij wel om het introductie gidsje van Dr Edward Back erbij te hebben. Ik heb ook "het grote bachbloesem naslagwerk" van Winfried Povel en da's ook voor mensen, maar ook wel een redelijk handig boekje om erbij te hebben.
Door dingetje
#117933
Hoi, als beginnende barfplaatser kon ik het prima volgen hoor, dus ik vermoed de niet barfplaatsers ook wel. Ik vond het ook erg interessant.
Door Anna Penta
#118027
ik vind zelf het boekje over bach bloesems bij dieren van Bianca Uyttenboogaard erg fijn. Ik doe daar alles mee. Dat boekje van Margriet staat me op het eerste gezicht minder aan. Ik heb wel haar boekje over etherische olien bij honden en paarden, dat vind ik wel goed.
Door tessa
#118707
Wij, mijn collega (die geen barfplaatser is) en ik vonden de lezing heel interessant, ook was het leuk om jullie eens in levende lijve te zien!!
Door Timmy
#120991
Ben niet bij de lezing geweest, helaas... maar misschien een volgende keer.
Wat boekjes betreft heb ik een Engels boekje: Bac Flower Remedies for Animals. Vind ik persoonlijk een erg duidelijk boekje.

Gr.
Linda
Door Femke
#130452
Lizzy schreef: Ben trouwens weer eens de bach boeken in gedoken en ik moet zeggen dat ik het boek "bach remedies voor honden & paarden" van Margriet Dudok van Heel een tikje vaag vind. Het helpt mij wel om het introductie gidsje van Dr Edward Back erbij te hebben. Ik heb ook "het grote bachbloesem naslagwerk" van Winfried Povel en da's ook voor mensen, maar ook wel een redelijk handig boekje om erbij te hebben.
ben weer eens rijkelijk laat met mijn reactie ::) maar ik vond juist dat boek van MDvH wel duidelijk. Heb regelmatig als ik aan het lezen was dat ik dacht van: Verrek, ja, zo zit het precies in elkaar

maargoed da's misschien persoonlijk ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door