Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door fishandchips
#1172552
Heeft iemand ervaring met het geven van verse horsmakrelen .. ?

Ik heb ze vandaag gekocht & vind ze nogal 'hard' + stekelig. Nu ben ik me ervan bewust dat je dat er allemaal af kunt snijden (knippen), maar ik ben benieuwd of iemand dit geregeld aan zijn/haar hond voert.

Ik zou ze 't liefste heelhuids geven.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1172562
vanaalst schreef: ???
dit heb ik al gelezen...
bij vragen en problemen kant en klaar vlees..
Fout antwoord waarschijnlijk ;D
Door Lizzy
#1172567
Ik heb vaak horsmakreel gevoerd aan mijn honden en nog wel eens. Ik knip de stekels eraf en klaar is klara. Ze eten ze verder zo op.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1172573
Lizzy schreef: Ik heb vaak horsmakreel gevoerd aan mijn honden en nog wel eens. Ik knip de stekels eraf en klaar is klara. Ze eten ze verder zo op.
Leuk, maar dat vraagt hij toch niet :P
Door Lizzy
#1172576
Angelique schreef: Leuk, maar dat vraagt hij toch niet :P
Fishandchips vraagt toch of iemand dit geregeld aan zijn hond voert? Nou, ikke dus. Begrijp ik de vraag niet? :-[
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1172584
Lizzy schreef: Fishandchips vraagt toch of iemand dit geregeld aan zijn hond voert? Nou, ikke dus. Begrijp ik de vraag niet? :-[
Nee, hij vraagt of je ze in z'n geheel geeft, dus met stekels en al. Dat die stekels eraf kunnen had ik al gezegd, maar hij wil graag met stekels voeren en wil ervaringen horen van mensen die ook met stekels voeren en jij voert dus zonder stekels.  :P ;D
Door henneke
#1172588
ik zou die stekels eraf knippen hoor ik ben niet bang uit gevallen qua voeren maar die dingen  :-\ waarom vraag je dit zie je er tegenop om ze ervan af te knippen ?
Door Lizzy
#1172590
Angelique schreef: Nee, hij vraagt of je ze in z'n geheel geeft, dus met stekels en al. Dat die stekels eraf kunnen had ik al gezegd, maar hij wil graag met stekels voeren en wil ervaringen horen van mensen die ook met stekels voeren en jij voert dus zonder stekels.  :P ;D
Oh zo ;D. Wrong answer, ik mag niet door naar de volgende ronde.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1172633
henneke schreef: heb ik met mijn antwoord misschien een leuk klein opzet vriezertje gewonnen ?  :P
Nee.
Door fishandchips
#1172684
Hahaha .... wat een gedoe zo'n forum.  :D

Ik heb iig antwoord, want ik had al gelezen dat een aantal (o.a. Lizzy) horsmakrelen aan honden gaven. Ik kon alleen niet opmaken of dit mét of zonder stekels was.

Ik ga ze voortaan knippen hoor .... de 'proef'-makreel lag zojuist alweer op 't hondenkleed, haha ... maar goed dat zal wel niet aan die stekels gelegen hebben. Is met sardientjes hier nog niet voorgekomen dat ze 't weer uitspuugden.

groeten en bedankt voor reactie

noot: ik had idd onderwerp 2x gepost ... zat in eerste instantie in verkeerde categorie (kvv) ... vandaar
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door